16:37 - 1401/08/30
کد خبر: 97109

اقبال واحدی در گفتگو با "تیتر۱":

نام ایران، تیم ملی و پرچم جمهوری اسلامی برای ما شبهه پذیر نیست/ نباید با خودزنی قدردان جام جهانی فوتبال نباشیم

مجری برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران گفت: اگر چه بازیکن تیم ملی نیستم اما تیم همانند پرچم برای من در جهان مهم است و می درخشد.

به گزارش سبلان ما ،به نقل ازتیتریک، اقبال واحدی مجری تلویزیون همزمان با حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی طی گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: برخی از مسائل همانند نام ایران، شبهه پذیر نیست. 
 

وی با اشاره به اینکه نام ایران، پرچم جمهوری اسلامی و تیم های ملی برای ما مقدس است، افزود: اصلا تعارف نداریم و حالا که تیم ملی ایران در جام جهانی حضور دارد، به ملیت ایران باز می گردد.
 

وی اظهار داشت: اگر چه بازیکن تیم ملی نیستم اما تیم همانند پرچم برای من در جهان مهم است و می درخشد، با تمام باید پشت سر تیم ملی باشیم و خارج از تمام مسائل، خودی نشان دهیم.
 

واحدی تصریح کرد: اسم ایران در زمینه های بین المللی مطرح می شود اما ما متاسفانه برخی مواقع خودزنی کرده و از امکانات و فرصت های به دست آمده خوب استفاده نمی کنیم.
 

وی گفت: تممام دنیا آرزو دارند که تیم های فوتبالشان در این تورنمنت بین المللی شرکت کنند، حیف است حالا که تیم ملی ایران در جام جهانی حضور دارد، قدر آن را ندانیم.
 

واحدی افزود: شوخی بردار نیست و انسان علقه هایی دارد که اگر آنها را دور از خانه مشاهده کند به آنها عشق می ورزد، از صحبت دو هموطن تا زعفران ایرانی که در یک فروشگاه خارجی.
 

مجری برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران با اشاره به اینکه مشاهده فرش ایرانی در خارج از کشور به انسان حس غرور می دهد، اظهار داشت: حضور در جام جهانی، خارج از برد و باخت، برای ما افتخار است.
 

ستاره احمدی - تیتریک

 

انتهاای پیام/ج