18:27 - 1401/08/30
کد خبر: 97110

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل خبرداد؛

آغاز رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۲ در استان اردبیل

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل از اجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۲ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش سبلان ما ،مهدی اصلانی زاویه مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل در بازدید از عرصه های رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شمال استان اردبیل اظهار کرد:همزمان با هفته مبارک بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با مشارکت گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی در سراسر استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی بیان کرد:این رزمایش از ۲۸ آبان ماه در مرکز استان و از امروز در شهرستان های استان آغاز شده است و گروه های جهادی در ۱۲ عرصه،خدمات متعدد در مناطق محروم استان ارائه می کنند.  

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:ما در رزمایش جهادگران فاطمی۲  به‌دنبال گفتمان‌سازی جهادی،خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی استان هستیم‌.

اصلانی افزود:در حوزه بهداشتی،درمانی و دامپزشکی ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و ویزیت رایگان دام و طیور،در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزاری نشست ها و برنامه های متعدد آموزشی،بصیرتی،تربیتی و میزهای خدمت،در حوزه عمرانی ساخت و تعمیر مسکن محرومین و تداوم طرح های آبرسانی،در حوزه خدمات رسانی تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه در مناطق محروم، نمونه ای از برنامه های این رزمایش می باشد.

وی گفت:در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن در مقابل انقلاب نوپای اسلامی صف‌آرایی کرده بود و فرزندان این ملت نشان دادند،می‌توانند ورق تاریخ را به نفع اسلام و انقلاب باز گردانند.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه های جهادی بیان کرد:امروز در جنگ با فقر و محرومیت نیز،گروه‌های جهادی و جهادگران ثابت کردند که با تمام وجود در خدمت ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

اصلانی بیان کرد:امروز گروه‌های جهادی، مؤلفه قدرتی از جنس نیروی انسانی متخصص،انقلابی،مؤمن و پای‌کار هستند که به جرأت می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.

 

انتهای پیام/ج