08:33 - 1401/09/02
کد خبر: 97123

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

نخبه پروری، تکلیف امروز بسیج است/ زیر بنای فتنه دشمنان، دروغ و تخریب است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج شد و گفت: امروز نخبه پروری در جامعه تکلیف بسیج است و بسیج در این راستا می تواند با اعزام نخبگان در تراز انقلاب اسلامی به مدارس بین دانش آموزان الگوسازی کرده و زمینه های ترغیب والدین به حضور فرزندانشان در مجموعه مقدس بسیج فراهم کنند.

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین اقشار مختلف بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج نیروی دِلی برآمده از متن جامعه است که با اخلاص خود از زندگی عموم مردم گره گشایی کرده  و با حضور به موقع در میدان توطئه های دشمنان را نیز خنثی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اگر انسان غیرت نداشته باشد خیانت می کند، گفت: امروز کار وظیفه ای جوابگو نیست و باید دستگاههای اجرایی با الگوبرداری از بسیج، با روحیه انقلابی جهادی کار کنند تا ضمن جبران عقب ماندگی های تاریخی کشور،آرمان های انقلاب اسلامی نیز زودتر محقق شود.

وی برنامه های دشمنان در 43 سال گذشته برای متوقف کردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه این نقشه ها و برنامه ها که حاصل سالها توطئه چینی اتاق فکر استکبار و هزینه های سهمگین است با درایت  و روشنگری به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور به موقع مردم در عرصه های انقلاب خنثی شده است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه تبیین و روشنگری های رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره دشمن شکن است، گفت: ملت نیز با بهرمندی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پای نظام و انقلاب اسلامی ایران  محکم و استوار ایستاده اند.

وی به توطئه های اخیر دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با کشف این حقیقت مهم، تمام توان خود را روی این نکته مهم جمع کرده اند تا با هدف قرار دادن قله و سرمنشاء انقلاب ما یعنی رهبری به اهداف خود برسند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

امام جمعه اردبیل به ترفند دشمنان در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: اساس و زیر بنای فتنه اخیر دشمنان بر پایه دروغ و تخریب است.

وی به پیامبران الهی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال هرگاه پیامبری برای ارشاد بشر فرستاد، شیاطین انس و جن نیز با دروغ پراکنی بین مردم، مطالب غیر وقعی را در اذهان مردم تزریق کردند تا حرف حق بر زمین مانده و به سرمنزل مقصود نرسد.

آیت الله عاملی با بیان اینکه دروغ، ایمان را از بین می برد، گفت: دروغ، قلع کننده واقعیت است.

وی به ابزار دشمنان در فتنه های اخیر اشاره کرد و گفت: امپراطوری رسانه ای استکبار که مهمترین ابزار دشمنان برای مقابله با نور حقیقت و انقلاب اسلامی است بر پایه دروغ و انتشار مطالب دروغ و تحریک کننده بنا نهاده شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی از انقلاب اسلامی به عنوان آخرین فرصت بشر برای اعتل و رستگاری بشر نام برد و گفت: همه مسلمانان حتی اعراب نیز بر این حقیقت مهم واقف هستند که انقلاب اسلامی ایران آخرین پناهگاه و مامن بشر برای رستگاری است و اگر ایران مغلوب دشمنان شود چیزی از بشریت نمی ماند.

وی با بیان اینکه حکام عرب برای سردمداران غرب به ویژه استکبار فرش قرمز پهن کرده اند گفت: ملت های عرب به رسانه های غرب لقب امپراطوری کذب داده اند چراکه استکبار با دروغ پا به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی گذاشته است.

این مبلغ اسلامی در ادامه سخنان خود به میزبانی قطر در جام جهانی نیز اشاره کرد و گفت: این کشوری اسلامی که از ده سال پیش مقدمات میزبانی از بزرگترین رویداد ورزشی جهان را آغاز کرده و در این راه متحمل سنگین ترین هزینه ها نیز شده است بعد از المپیک تنها بعلت تفاهم نامه و اخذ قرارداد بین چین و قطر و تامین انرژی چین از قطر به یکباره مواضع غرب عوض شد و با تصمیات غیر عقلانی در صدد صلب میزبانی قطر برآمدند و این بیانگر اوج نفرت، خباثت و خوی استکباری غرب در تامین مناف خود است.

وی به اقدامات بسیج در گره گشایی از وضعیت کشور و مقابله با توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: بسیج با حضور به موقع در میادین و عرصه های انقلاب ضمن خنثی کردن توطئه ها و برنامه های دشمنان، قله های علمی و سیاسی جهان را نیز فتح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن ایران اسلامی را علی رغم همه تحریم های دشمنان، به قدرت منطقه تبدیل کرده است.

آیت الله عاملی توان علمی امروز ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: ایران در شرایطی به قدرت منطقه ای تبدیل شده است که در شدیدترین تحریم ها و محاصره تکنولوژی قرار گرفته و این مهم، طبق اعتراف دشمنان موید مهارناپذیری ایران اسلامی است.

وی از ظهور دجال در برهه فعلی خبرداد و گفت: دجال در عصر حاضر چیزی جز امپراطوری دروغ رسانه ای غرب نیست چراکه با ایمان زدایی از مردم، اذهان ملت ها را تسخیر و با هدف دهی زمینه های گمراهی و تباهی بشر را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج شد و گفت: امروز نخبه پروری در جامعه تکلیف بسیج است و بسیج در این راستا می تواند با اعزام نخبگان علمی و دانشمندان در تراز انقلاب اسلامی به مدارس  بین دانش آموزان الگوسازی کرده و زمینه های ترغیب والدین به حضور فرزندانشان در مجموعه مقدس بسیج فراهم کنند.

وی از وجود دانشمندان یک درصد برتر جهان در اردبیل بعنوان فرصت برای تقویت بنیه علمی بسیجیان نام برد و گفت: باید در مدارس الگوسازی علمی شود.

امام جمعه اردبیل به لزوم تقویت بینش و بصیرت در مشاهیر هنری و ورزشی جامعه نیز اشاره کرد و گفت: خلق آثار فاخر برگرفته از مفاهیم انقلابی، اسلامی و معنوی بازدارنده و دشمن شکن است.

وی با بیان اینکه ایجاد هیجان ذهنی و ترکیب حقیقت با دروغ و فضای غبارآلود کار سلبیریتی های غیر متعهد است، گفت: تنها با جهاد تبیین می توان برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاد چراکه ترویج نور و روشنایی از بین برنده تاریکی و سیاهی در جامعه است.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه آدم مشهور از جایگاه اجتماعی خود می ترسد، گفت: جهاد تبیین و افشای به موقع حقایق زمینه عقب نشینی این افراد از مواضع ناپاک را فراهم می کند.

آیت الله عاملی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ مجازی و رسانه ای است، گفت: دشمنان در صدد استخدام عواطف به نفع خود هستند بنابراین همه وظیفه داریم تا با جهاد تبیین و روشنگری ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان ،جوانان را نیز از بند کید دشمنان نجات دهیم.

 

انتهای پیام/ج