08:57 - 1401/09/04
کد خبر: 97129

فرماندار اردبیل:

افزایش سهمیه آرد اردبیل/۱۳ پایگاه شبکه نظارتی برای افزایش کیفیت نان راه اندازی می شود

فرماندار اردبیل از افزایش سهمیه آرد شهرستان اردبیل گفت: برای دسترسی راحت مردم به نان ساعات پخت نانوایی‌های اردبیل افزایش یافته است.

به گزارش سبلان ما ،سیدمحمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل صبح امروزدر بازدید از نانوایی‌های اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده سهمیه آرد شهرستان اردبیل افزایش یافته و تا حدودی دغدغه حوزه نان شهرستان برطرف شده است.

وی میانگین سهمیه آرد در شهرستان اردبیل را ۱۳ کیلوگرم به ازای هر نفر ذکر کرد که میانگین کشوری آن ۸.۵ کیلوگرم است.

فرماندار اردبیل از ساماندهی توزیع نان برای دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی خبرداد و گفت: ساعات پخت برای دستگاه‌های اداری و واحدهای تولیدی در اردبیل مجزا شده و به صورت شبانه است.

اعتماد اعجازی گفت: در بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های اردبیل دستگاه کارت‌خوان نصب و با اقدامات انجام شده هم از تشکیل صف‌های طولانی در جلوی نانوایی‌های اردبیل کاسته شده است.

وی به تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها برای جلوگیری از تخلفات در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این زمینه نانوایان متخلف جریمه و نانوایانی که خدمات مناسب ارائه می‌کنند ، تشویق می‌شوند.

فرماندار اردبیل با اشاره به پایین بودن کیفیت نان در اردبیل افزود: کیفیت نان در این شهرستان پایین است و بر این اساس نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد۱۳ پایگاه بسیج شبکه نظارتی تشدید شده و این شبکه باید با همکاری مردم تقویت شود.

 

 انتهای پیام/