13:03 - 1401/09/04
کد خبر: 97130

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

هرکس به امنیت ما دست درازی کند، غرق خون خواهد شد/ در برافراشته بودن پرچم و استقلال کشور، جدی هستیم

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه منزلت ملت ایران برای دشمن قابل تحمل نیست،به اهمیت امنیت و استقلال کشور اشاره کرد و گفت: هرکس به امنیت ما دست درازی کند، غرق خون خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه روزهای گذشته روز بسیج و هفته بسیج بود، گفت: در فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست، فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود،از قبل شکل گرفته بود و هزینه های کلانی توسط کشورهای بسیاری  مختلف برای آن هزینه شده بود اما با بصیرت و آگاهی ملت ایران ، دلاور مردی مدافعان امنیت و بسیجیان سلحشور این فتنه ها خاموش شد.

وی به حضور مقتدرانه بسیج در عرصه های انقلاب اشاره کرد و گفت: هرکجا نیاز اسلام و جامعه است بسیج حضور داشته و خواهد داشت چراکه بسیج از دل مردم است و خدمتگزار مردم بوده و خواهد بود و  برای تحقق آرمان‌های انقلاب از ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

محمدی اصل تصریح کرد: بسیجیان با بصیرت، آگاه و روشن همچون همچون یاران و مالک اشتران حضرت علی علیه السلام جان فدای ولایت هستند و در عرصه های سیاسی و اقتصادی سازندگی دفاعی و فناوری و با تدابیر مقام عظمای ولایت برای پر کردن خلاء سازندگی حضوری جدی و اثر گذار دارند.

وی با بیان اینکه بسیج با اندیشه الهی به فرمان امام راحل تشکیل شد، گفت: بسیج به مصداق آیه شریفه انا اعطیناک الکوثر بسیج است.  

سردار محمدی اصل به بیانات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: امام راحل می فرمایند مساجد سنگر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تربیت یافتگان مساجد و حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین بسیج اشاره کرد و گفت: سیدالشهداء مدافعین حرم حاج قاسم سلیمانی، سید الشهدا آذربایجان شهید آقا مهدی باکری و ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تربیت یافتگان همین حلقه های صالحین و مساجد و تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا هستند.

فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: تا آخرین قطره خون و نفسمان در راه احیای اسلام ناب محمدی ایستاده ایم و برای دفاع از قران و باورهای دینی و دفاع از نوامیس برای دفاع از ملت از خاک پاک مقدس و پرچم مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا خواهیم کرد.

سردار محمدی اصل خاطر نشان کرد: منزلت ملت ایران برای دشمن قابل تحمل نیست، ما در مقابل دشمنانمان خطرناکیم و دشمن را کاملاً خواهیم شکست.

وی به اجتماع عظیم مردم در یوم الله ۱۳  آبان اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ استکبار ستیزی 13 ابان  امسال بی حکمت نبود تا  چراکه نشان داد مردم با تمام وجود پای انقلاب هستند و آحاد ملت به صورت گسترده و پرشور برای میثاق با امام و امت و ولایت و برای دفاع از آرمان های شهدا به صحنه آمدند تا دنیا بداند ایرانی ها در راه انقلاب همیشه با صلابت هستند.

این یادگار دوران دفاع مقدس در پایان با اشاره به وصایای گرانبهای شهدای والامقام افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب دو مولفه اصلی شهدا بود و در این وصایا آمده است مادرم و خواهران حجاب خود را فراموش نکنید و امروز دشمنان قسم خورده اسلام و ایران با تمام توان این دو مولفه رامی خواهد حذف کند، اگر این دو مولفه نباشد نامی از اسلام و مذهب وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) امروز همه اذهانشان را برای جنگ نرم آماده کرده اند ، امروز همان توپ و تانگ قلم های فضای مجازی هستند، و رسانه های کشور باید در مقابل دروغ پردازان شبکه های امپراطوری معاند شبانه روزی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمن اعتقاد جوانان کشور و ملت های مسلمان را نشانه گرفته است و دشمن از ایمان ما هراس دارد، ادامه داد: امروز سنگر های ما قلب ما است و نیازی نیست هزاران کیلومتر برای مقابله با جنگ چرا که دشمن به صورت گسترده جنگ نیابتی و سایبری، فرهنگی را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ج