11:02 - 1401/09/06
کد خبر: 97140

راوی دوران دفاع مقدس؛

جهاد تبیین، رسالت راویان در راهیان نور شود

کارگاه روایتگری دفاع مقدس با حضور بیش از 100 نفر از راویان فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، کارگاه روایتگری دفاع مقدس با حضور  بیش از 100 نفر راویان فرهنگی ویژه اردوهای راهیان نور دانش آموزی به همت ستاد کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل و با همکاری انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با سخنرانی دکتر محمد سبزیان از راویان دوران دفاع مقدس در مرکز آموزشی و تربیتی شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد.

علیرضا حسن زاده دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل در ابتدای این دوره آموزشی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: جهاد تبیین اگر مغفول واقع شود میدان جنگ به دشمن واگذار شده است و به همین خاطر روایتگری درست و علمی و مستند و تأثیرگذار در اولویت برنامه های فرهنگی و دفاعی قرار دارد. 

سبزیان نیز در این مراسم به اهمیت جهاد تبیین در اردوی راهیان نور پرداخت و گفت: حضور بین جوانان و نوجوانان در طول مدت برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و گره گشایی از اذهان آینده سازان کشور است.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصت شنیدن دیدگاه ها و درک افکار دانش آموزان و دانشجویان است، گفت: در طول این اردوی معرفتی، سیاحتی و گردشگری می توان با برقراری انس و محبت به گره گشایی ذهنی از نوجوانان و جوانان پرداخت و با روشنگری حقایق مانع لغزش های آنها در عرصه های پیش رو شد.

اسلام پیله ور مسئول بسیج رسانه استان اردبیل در خصوص فن بیان و غلامعلی دهقان از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به نحوه روایتگری  در این کارگاه پرداختند.

 سواد رسانه‌ای، بصیرت و دشمن شناسی، جنگ نرم، ترکیبی، ادراکی شناختی و روشنگری در نسل جوان و نوجوان و جهاد تبیین  از جمله مباحث این کارگاه یک روزه در اردبیل بود

انتهای پیام/ج