21:02 - 1401/09/10
کد خبر: 97165

مدیر گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل خبرداد:

آغاز به کار دومین لیگ مناظره دانشجویی استان اردبیل+ عکس

دومین لیگ مناظرات دانشجویی استان اردبیل با عنوان برمدار گفتگو ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اردبیل آغاز به کار کرد.

مرتضی فردی مدیر گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از اغاز به کار دومین لیگ مناظره دانشجویی استان اردبیل تحت عنوان بر مدار گفتگو در اردبیل خبرداد و گفت: در این دوره از مناظرات با حضور  24 تیم از دانشگاه های استان اردبیل در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی؛ اقتصادی و سیاسی به رقابت خواهند پرداخت.

وی به تشریح جزئیات دومین دوره لیگ مناظرات دانشجویان بسیجی استان پرداخت و گفت: 10 تیم از دانشجویان برادر و 14 تیم از دانشجویان خواهر از دانشگاه های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی، پیام نور اردبیل، علوم پزشکی و دانشجویان دانشگاه های مشگین شهر، گرمی، پارس آباد و خلخال شرکت کرده اند.  

فردی به موضوعات مناظرات دانشجویی اشاره کرد و گفت: در کل 104 موضوع طراحی شده و در اختیار تیم های شرکت کننده قرار گرفت که پس از اعلام نظر تیم ها در مورد تک تک موضوعات ، هر مناظره بنا به فراخور و قرعه کشی، دو گروه موافق و مخالف در موضوع یاد شده به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت:  این دور از رقابت ها طی هفته های آتی در دو قسمت خواهران و برادران در دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی از تقویت روحیه مطالبه گری، تمرین گفتگو و مناظره بر مدار منطق و استدلال در بین دانشجویان، تقویت روحیه انتقاد پذیری و شنیدن نظر مخالف، افزایش سطح مطالعه دانشجویان در رابطه با موضوعات روز جامعه و غیره را از جمله اهداف این مناظرات در بین دانشجویان نام برد و گفت: فرهنگسازی گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان پرچم دار منطق، گفتگو و استدلال رویکرد ،بسیج دانشجویی در محیط های علمی به ویژه دانشگاه ها است.

انتهای پیام/ج