09:28 - 1401/09/18
کد خبر: 97203

مدیرعامل صنایع عمومی تامین شستا:

موانع احداث شرکت دامپروری انگوت، رفع شد

دیرعامل صنایع عمومی تامین شستا از رفع وقفه در عملیات احداث مجتمع دامپروری ۲ هزار راسی بخش دره رود شهرستان انگوت خبر داد و گفت: اراده شرکت شستا برای اجرای این پروژه جدی است و وظیفه خود می‌دانیم با سرعت و قدرت وارد این پروژه شویم.

به گزارش سبلان ما ، محسن محمدی  مدیرعامل صنایع عمومی تامین شستا در حاشیه بازدید از شهرستان انگوت، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مسئولین شهرستان و استان و نماینده مردم گرمی در مجلس برای رفع موانع احداث شرکت دامپروری با ظرفیت ۲ هزار راس در بخش دره رود شهرستان آنگوت گفت: نزدیک به دو سال وقفه ای که در این پروژه اتفاق افتاده بود به خاطر مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی بود که خارج از کنترل و اراده شستا و مجموعه صنایع عمومی تامین بود که در حال حاضر این موضوع رفع شده است.

وی افزود: بعد از این که قرارداد زمین این پروژه نهایی شود، پیمانکار انتخاب شده و اقدامات لازم اعم از احداث دیوار پیرامونی و سایر موارد را که در پروژه انجام خواهیم داد.

محمدی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم با سرعت و قدرت وارد این پروژه شویم، تصریح کرد: حتما اراده و هم وغم ما برای تکمیل این پروژه جدی است و ان شاءالله شرمنده مردم نشویم.

 

انتهای پیام/ج