17:59 - 1401/09/21
کد خبر: 97224

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:

بصیرت دانشجو، فتنه برانداز است/ همایش ملی زن در یکصد سال اخیر در اردبیل برگزار می شود

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری همایش ملی زن در یکصد سال اخیر در اردبیل خبرداد و گفت: بصیرت دانشجو، فتنه برانداز است.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح برنامه ها و اقدامات دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پرداخت و گفت:همه برنامه های معاونت فرهنگی ، دفتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی در راستای توانمندسازی و بصیرت افزایی دانشجویان است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با بیان اینکه بصیرت دانشجو فتنه را خنثی می کند گفت: برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی و گردهمایی های اساتید از جمله محافل بصیرت افزا برای اقشار دانشگاهی است.

وی به برنامه های متنوع معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: همه برنامه هایی که در دانشگاه ها برگزار می شود در راستای توانمند سازی، مهارت آموزی، معرفت افزایی و بصیرت افزایی دانشجویان است.

حجت الاسلام حسنی در ادامه سخنان خود به اجرای منویات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: سال گذشته همایش ملی دانشگاه آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی به برنامه سال آتی نیز اشاره کرد و گفت: امسال نیز فراخوان مقاله برای خانواده آرمانی در دانشگاه ها منتشر شده که تا کنون بیش از 100 مقاله علمی از سراسر کشور به این همایش ارسال شده است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از اخذ مجوز پایگاه علمی isc   برای همایش ملی زن در 100 سال اخیر خبرداد و گفت: مقدمات این همایش بزرگ و ملی در راستای تکریم زن ایرانی انجام شده و بزودی فراخوان همایش نیز  در 9 محور منتشر خواهد شد.

وی بههمایش ملی ایثار، جهاد و شهادت نیز در راستای کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیلاشاره کرد و گفت: این همایش بزرگ نیز با مشارکت دانشگاه های استان با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی به طرح حامیم نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح 250 دانشجوی برادر و خواهر به مدت یک هفته با حضور در کلاس های معرفتی و بصیرتی توانمند شدند.

وی به سلسله نشست های اخلاقی ویژه دانشگاهیان اشاره کرد و گفت : امیدواریم  این نشست ها با عنایت ویژه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از سر گرفته شود.

 

انتهای پیام/ج