14:50 - 1401/10/04
کد خبر: 97289

رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل:

مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می شود

رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل از برگزاری مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در استان اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات 11 دی ماه در اردبیل برگزار می شود

رامین طوری رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از رقابت ها به منظور انتخابی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور، 11 دی ماه در اردبیل برگزار می شود.

وی به تشریح جزئیات این رویداد ورزشی در اردبیل پرداخت و گفت: مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور در بخش آقایان با حضور 20 ورزشکار از استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در دو بخش انفرادی و تیمی در استخر ایثار اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات نجات غریق استان اردبیل در ادامه سخنان خود به آیتم های مسابقات انفرادی اشاره کرد و گفت: شنای 200 متر با مانع، شنای 100 متر همراه با حمل آدمک با پای غواصی، شنای 50متر  همراه با حمل آدمک بدون پای غواصی،شنای 50متر  همراه با حمل آدمک با پای غواصی و تیوپ نجات  از آیتم های بخش انفرادی این دوره از مسابقات است.

وی افزود: شنای 4در 25متر با مانع، شنای 4 در 25 متر همراه با حمل آدمک و پرتاب طناب از جمله آیتم های بخش گروهی این دوره از مسابقات است.

طوری به ناظر مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: صادق میرزانژاد مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون نجات غریق به عنوان ناظر فدراسیون در این مسابقات حضور دارند.

 

انتهای پیام/ج