10:47 - 1401/10/05
کد خبر: 97296

درخشش تیم کاراته اصلاندوز در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور + تصاویر

تیم منتخب کاراته شهرستان اصلاندوز مغان در اولین دوره مسابقات قهرمان قهرمانان کاراته کشور در تهران خوش درخشیدند و مفتخر به کسب چندین مقام برتر و کسب مدال‌های رنگین شدند.

به گزارش سبلان ما ،اولین دوره مسابقات قهرمان قهرمانان کاراته کشوری که در تاریخ اول و دوم دی ماه در شهر تهران برگزار شد که از خانواده بزرگ کاراته شهرستان اصلاندوز نیز تیم منتخب پنج نفره این شهرستان با مربیگری استاد احدرسولیان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و توانستند خوش درخشیده و بار دیگر افتخار بزرگی به شهرستان اصلاندوز به ارمغان آورند.

از تیم منتخب پنج نفره کاراته شهرستان اصلاندوز خانم اسما دلیر در بخش کاتا مقام اول و در بخش کومیته مقام دوم را به نام خود ثبت کرد.

همچنین آقای محمد حسین دلیر در بخش کومیته(مبارزه) در رده سنی خردسالان در وزن ۲۲- مقام نخست اولین دوره مسابقات قهرمان قهرمانان کاراته کشور را به خود اختصاص داد.

در ادامه آقای هادی وکیلی توانست در بخش کومیته (مبارزه) در رده سنی نوجوانان در وزن ۶۲ افتخار آفرینی کرده و مقام نخست را کسب کند.

همچنین آقای امیر حسین درستکار در بخش کومیته انفرادی (مبارزه) در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۵ مقام سوم را کسب کرد و برای جامعه ورزشی اصلاندوز افتخار آفرینی کردند.

آقای یاشار بهلول نیز در بخش کومیته انفرادی (مبارزه)در رده سنی جوانان در وزن ۵۵ مقام سوم را کسب کرد.

 

انتهای پیام/ج