15:06 - 1401/10/11
کد خبر: 97342

کارآفرین فرهنگی، هنری و گردشگری اردبیل؛

گره‌زدن اغتشاشات با اعتراضات اقتصادی، ترفند دشمنان در فتنه‌گری است/ ولایتمداری، مهمترین عامل عدم همراهی کسبه با اعتصابات بود

کارآفرین فرهنگی و هنری اردبیل به تاثیر اغتششات بر کسب و کارهای خرد و کلان اشاره کرد و گفت: گره زدن اغتشاشات با اعتراضات اقتصادی، ترفند دشمنان در روشن نگه داشتن آتش فتنه در کشور است.

فرزاد خاقانی از فعالین فرهنگی هنری و گردشگری  استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به تاثیر اغتشاشات و آشوب در 100 روز گذشته به مشاغل مختلف فرهنگی، هنری و تجاری کشور اشاره کرد و گفت: وقتی منافقین و معاندین نتوانستند با آشوب و اغتشاش و برهم زدن آرامش مردم در سراسر کشور به اهداف خود برسند به سمت مشاغل خرد و کلان و کسب و کارهای مردمی هجوم بردند تا با به تعطیل کشاندن مشاغل و مغازه‌ها ضمن تداوم آشوب و بلوا در کشور ،آتش تنور فتنه را همچنان روشن نگه دارند تا با استفاده از فرصت‌ها به اهداف شوم خود برسند.

وی در پاسخ به علل تخریب و غارت فروشگاه‌ها توسط اغتشاشگران گفت:دشمنان بویژه اغتشاشگران در بزنگاه‌های فتنه نیم نگاهی به تخریب و غارت بیت‌المال دارند چراکه می‌خواهند با نشان دادن هرج و مرج، وضعیت بد اقتصادی، مردم را کم‌طاقت کرده و اقدامات سیاسی خود را با اقتصادی و مردمی جلوه دادن اغتشاشات توجیه کنند.

این کارآفرین فرهنگی و هنری اردبیل به تمهیدات و ترفندهای دشمنان در تحریک مردم به اعتصاب اشاره کرد و گفت: کشته سازی،هجمه رسانه‌ای و کشاندن اغتشاشات در جهت اعتراضات اقتصادی از جمله ترفندهای دشمنان در تعطیلی بازار و ضربه به زیرساخت‌های اقتصادی بود.

وی عدم همراهی مردم و بازاریان با اغتشاشگران در اعتصابات و تعطيلي کارخانه‌ها و مغازه‌ها را متذکر شد و گفت: آگاهی عمومی مردم، اعتماد به رهبر معظم انقلاب و وعده الهی  موجب شد تا مردم به تبلیغات پر زرق و برق رسانه‌ای دشمنان اعتنا نکرده و به تهدیدات و تطمیع‌های اغتشاشگران  نیز بها ندهند.

خاقانی به انتقام دشمنان از مردم جهت عدم همراهی آنها با اغتشاشگران نیز اشاره کرد و گفت: بعد از به سنگ خوردن تیر منافقین و معاندین در 100 روز اغتشاش و آشوب در کشور، دشمنان تلاش کردند تا با بالا بردن نرخ ارز در بازار و ایجاد تورم در جامعه از مردم به خاطر عدم همراهی آنها انتقام بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمن در یافته بود که اعتصاب در ایران جواب نمی‌دهد به آتش زدن نمادین کارگاه‌ها و کامیون‌ها و بستن جاده‌ها و غارت اموال مردم در جای جای کشور پرداخت تا با ممانعت از واردات و صادرات بین استانی در بازارهای کشور اخلال کرده و با بالا بردن تورم در جامعه، آتش فتنه را همچنان گرم نگه دارند.

این کارآفرین حوزه گردشگری به تاثیر التهاب آفرینی معاندین در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان با بهره‌مندی از امپراطوری رسانه‌ای خود درصدد دروغ پراکنی و انتشار تصاویر جعلی و آرشیوی در فضای مجازی هستند تا با خدشه وارد کردن به چهره امن و آرام ایران در جهان، مانع سرمایه‌گذاری در کشور شده و اقتصاد روبه‌رشد کشور را متوقف کنند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد و تکاپوهای دشمنان نیز علی‌رغم صرف هزینه‌های میلیاردی نمی تواند مانع پیشرفت و تعالی روز افزون ایران شود.

 

انتهای پیام/ج