08:41 - 1401/10/25
کد خبر: 97452

رئیس شورای شهر اردبیل:

تیم‌های ورزشی شهرداری اردبیل احیا می‌شود/ اردبیل نیازمند سرمایه‌گذاری در ورزش است

رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در حوزه ورزش گفت: اردبیل نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش است.

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، به تشریح وضعیت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل پرداخت و گفت: این مجموعه از لحاظ فرهنگی کارهای مثبتی انجام داده؛ ولی در حوزه ورزش ضعیف عمل کرده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر موظف به پیگیری مطالبات مردم هستند، گفت: مردم به ما رأی داده‌اند تا پیگیر مشکلات و مطالبات آنها باشیم و من نیز تا زمانی که مورد اعتماد مردم هستم و در مسند مسئولیت قرار گرفته‌ام پیگیر مطالبات مردم خواهم بود.

انصاری به مشکلات سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در ادوار گذشته پرداخت و گفت: هرچند شهرداری اردبیل به‌خاطر آنچه درگذشته روی داده از تیم داری منع شده است؛ اما این به این معنا نیست که در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری نکند.

وی به لزوم پیگیری رفع ممنوعیت شهرداری از تیم داری خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای احیای تیم‌های ورزشی و خصوصاً فوتبال شهرداری استفاده می‌کنیم تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ورزش به‌ویژه فوتبال در استان شویم. 

 

انتهای پیام/ج