09:55 - 1401/10/25
کد خبر: 97453

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

ستاد توسعه استان با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت تاکید کرد و گفت: در راستای تحقق این مهم لازم است اعضای هیأت علمی با توجه به رشته خود ارتباط موثری با جامعه و صنایع داشته باشند.

به گزارش سبلان ما ،اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی صبح امروز  در جمع اعضای هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه، گفت: تلاش می کنیم با تامین اعتبار لازم در  سال‌های آتی بخش اعظمی از کمبودهای دانشکده را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید حوزه علوم اجتماعی، علوم انسانی و علوم تربیتی در پست‌های مدیریتی دانشگاه، گفت: در خصوص مسائل فنی و عمرانی دانشکده علوم اجتماعی نیز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

چمنی راه اندازی ستاد توسعه استانی با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی را یادآور شد و تصریح کرد: کارگروه های این ستاد نیز متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت تاکید کرد و گفت: در راستای تحقق این مهم لازم است اعضای هیات علمی با توجه به رشته خود ارتباط موثری با جامعه و صنایع داشته باشند.

وی در خصوص تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های جدید برای دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه قول مساعد داد و افزود: در خصوص اضافه شدن خرید کتاب به صورت محتوایی نیز در آئین نامه گرنت اعضای هیات علمی بررسی های لازم انجام خواهد گرفت.


انتهای پیام/ج