12:52 - 1401/10/26
کد خبر: 97467

دبیر مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل:

سرمایه‌گذاران ورزشی به اردبیل می‌آیند

دبیر مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل از سفر 2 سرمایه‌گذار ورزشی به اردبیل خبر داد و گفت: مذاکرات اولیه در خصوص تیم‌داری در اردبیل انجام شده است.

هادی صباغی دبیر مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، از پیگیری برای جذب سرمایه‌گذار برای ورزش فوتبال استان اردبیل خبر داد و گفت: در همین مدت کم از راه‌اندازی مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل، با دو سرمایه‌گذار علاقه‌مند جهت تیم‌داری در سطح لیگ یک و دو کشور تماس برقرار شد و در این راستا نیز مذاکرات خوبی انجام‌گرفت.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند جهت حضور و سرمایه‌گذاری در فوتبال اردبیل به دنبال انگیزه و مشوق هستند گفت: قطعاً بسترسازی‌های لازم برای تداوم فعالیت آنها باید انجام شود.

صباغی با بیان اینکه یکی از این سرمایه‌گذاران علاقه‌مند نیز طی هفته آینده به اردبیل سفر خواهد کرد، گفت: مذاکرات اولیه انجام شده است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: با سرمایه‌گذار دوم نیز در حال مذاکره هستیم که البته وی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در صنعت استان اردبیل نیز است و در صورت مهیاشدن زمینه‌های لازم اردبیل در آینده نزدیک می‌توانند شاهد تحول در حوزه ورزش شود.

 

انتهای پیام/ج