15:45 - 1401/10/30
کد خبر: 97518

امام‌جمعه بیله‌سوار:

لجستیک گمرک بین‌المللی بیله‌سوار تکمیل شود

امام‌جمعه بیله‌سوار به تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس اشاره کرد و گفت: دولت در جذب نیروی انسانی بومی و تکمیل لجستیک گمرک بین‌المللی بیله‌سوار تعجیل کند.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام جابر عزیزی امام‌جمعه بیله‌سوار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان با اشاره به فضایل و فیوضات معنوی ماه رجب گفت: این ماه فرصت استثنایی برای نزدیک‌شدن برای درگاه باری‌تعالی است و عمل به فرایض مخصوص این ماه نورانی و مبارک به کرار در احادیث و روایات مورد تأکید جدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به خشم و شکست راهبردی غرب در جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ایران قوی در دوران پسا آشوب، به‌شدت در صدد محاصره دیپلماتیک نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به اذعان اندیشکده‌های خود در این راستا از شش راهبرد اساسی جهت عملیاتی‌کردن این توطئه شوم خود استفاده کند.

امام‌جمعه بیله‌سوار گفت: حذف کانال‌های دیپلماتیک از طریق اخراج سفرا و نمایندگان کشورمان از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی؛ حمله و خنثی‌سازی بازوی نظامی ایران (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) از طریق شانتاژ خبری تحریم این نهاد مقدس و مکتبی؛ حذف  ایران از سازمان‌های بین‌المللی؛ حذف برجام؛ شارلی ابدو بهانه‌ای برای تحریک ایران و پرونده‌سازی‌های کاذب در شورای امنیت و حقوق بشر سازمان ملل متحد از جمله راهبردهای اساسی دولت‌های غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به هجمه‌ها و زمزمه‌های تحریم هماهنگ کشورهای اروپایی اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قیدکردن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی نشان از شکست و ضربه خوردن دشمنان از سپاه معظم در تمامی عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، جهادی، مردم‌داری و دفاع جانانه و خالصانه از حریم ولایت مخصوصاً خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های آنان در منطقه خاورمیانه توسط سید شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان‌الله علیه است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد قوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خاطر حضور جدی و جانانه در روزهای سخت این نظام و انقلاب تصریح کرد: یکی از ارکان مهم نظام و بازوی مستحکم ولایت سپاه معظم است که بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی به بهترین کلام فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود. 

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ در کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، گفت: از دولت و مجلس انقلابی می‌خواهیم در حوزه کشاورزی نسبت به منطقه مغان و صنعت کشاورزی این منطقه بیشترین توجه را داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه ضمن تشکر از دولت و مجلس در اختصاص بودجه کافی به حوزه‌های فرهنگی، خواستار تخصیص و تزریق مقداری از آن به شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها شد.

عزیزی در پایان روز جهانی گمرک گرامی داشت و از دولت خواست در جذب نیروی انسانی بومی و تکمیل لجستیک گمرک بین‌المللی به این منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج