06:37 - 1401/11/03
کد خبر: 97554

فرماندار بیله‌سوار:

سپاه پاسداران، مردمی‌ترین نهاد نظامی است/ لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب

فرماندار بیله‌سوار با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهمترین ابعاد جهاد تببین است گفت: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی است که باید تبیین شوند.

صاحبعلی اصغری فرماندار بیله‌سوار در گفتگو باسبلان ما، ضمن محکوم‌کردن اقدامات خصمانه پارلمان اروپا علیه نهاد انقلابی سپاه پاسداران گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است و بر آرمان‌های خود تأکید دارد این دشمنی‌ها وجود خواهد داشت.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردمی‌ترین نهاد نظامی است و علاوه بر نقش بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده‌ای که در بعد نظامی و دوران دفاع مقدس داشته است شاهد خدمات این نهاد در عرصه عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی هستیم.

فرماندار بیله‌سوار با بیان اینکه روشنگری خدمات و دستاوردهای نظام یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید وافر دارند، گفت: انقلاب اسلامی منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی بوده که باید چنین اتفاقاتی برای مردم به‌ویژه نسل جوان نه‌تنها در ایام دهه فجر بلکه در دیگر مناسبت‌ها تبیین و بازگو شود.

اصغری گفت: در شرایطی که تمام دشمنان بیرونی و درونی انقلاب می‌خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب خواهند کرد.

فرماندار بیله‌سوار  با اشاره به اینکه برای ادای جهاد تبیین باید حقایق قبل و بعد از انقلاب به‌درستی تبیین تا از تحریف‌های دشمن جلوگیری شود، گفت: جهاد تبیین باید محور اصلی برنامه‌های دهه فجر شود.

 

خبرنگار: مهرداد عاصمی

 

انتهای پیام/ج