13:25 - 1401/11/03
کد خبر: 97563

تجمع مردم شهرستان سرعین در حمایت از سپاه +عکس

امام جمعه شهرستان سرعین با بیان اینکه سپاه پاسداران مدافع امنیت و آسایش ملت است گفت: تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است.

به گزارش سبلان ما ، تجمع مردمی اهالی بصیر و ولایتمدار شهرستان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام نابخردانه و سخیف پارلمان اروپا در محل مسجد صاحب الزمان(عج) سرعین برگزار شد.  

 حجت‌الاسلام محمود اصغری امام جمعه سرعین در این مراسم گفت: سپاه پاسداران مدافع امنیت و آسایش ملت هاست و تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است .    

وی افزود: سپاه پاسداران ریشه در حکومت مسلمانان عالم دارد و ملت شهیدپرور ایران اسلامی هر کدام یک پاسدار ولایی هستند و عمده ترین وظیفه سپاه مقابله با دشمن متجاوز و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است .  

حجت الاسلام اصغری خاطر نشان کرد: دشمنان از آرم سپاه مطابق آیه 60 سورکه مبارکه انفال هراس دارند و سپاه پاسداران در کلیه عرصه‌ها چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داده است که حضرت امام راحل فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود.                      

وی تصریح کرد: اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه ایران ناشی از قدرت اول بودن سپاه در مقابله با تروریست منطقه است که این مربوط به شکست پروژه اغتشاشات مورد حمایت آنها در ایران توسط سپاه بود و لذا سپاه برای حفاظت از انقلاب ملت ایران و مقابله با انواع تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی می کند.  

حجت الاسلام اصغری در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: پس از جنگ تحمیلی سپاه وارد عرصه سازندگی، عمرانی و آبادانی کشور شد و امکانات مهندسی خود را به میدان آورد تا بزرگترین طرح‌های عمرانی و سازندگی کشور را با دقت و مهارت طراحی و اجراء کند.

وی تصریح کرد:سپاه پاسداران هم اکنون با ارتقای توان نظامی و رزمی خود یکی از نیروهای نظامی برجسته منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

در پایان این مراسم جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان سرعین با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 

 

انتهای پیام/ج