13:39 - 1401/11/03
کد خبر: 97564

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

امنیت و آرامش مردم،مسئولیت اجتماعی سپاه است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از امنیت و آرامش مردم به‌عنوان مسئولیت اجتماعی سپاه نام برد و گفت: این نهاد انقلابی در حوادث قهری و طبیعی از جمله زلزله، سیل و کرونا در کنار بوده و است.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولین و جانبازان استان اردبیل که در راستای حمایت از سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه اردبیل برگزار شد، گفت: دشمن 43 سال است که سپاه پاسداران را تحریم کرده است با این کار آنها ما روزبه‌روز قوی‌تر شده‌ایم و در کنار مردم بصیر و آگاه و بسیجیان سلحشور و رزمندگان اسلام در مقابل کفر و ستیز ایستادگی کریم و مقابل آن اهداف شوم پلید دشمن سر خم نکرده‌ایم و همیشه پیروز میدان هستم.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌گردد.

محمدی اصل با بیان اینکه استکبار و دنباله‌رو آنها 43 سال است که به دنبال جنگ با ایران هستند، گفت: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس تا بن و دندان رژیم بعث عراق را هم از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات جنگ تجهیز کردند و تمام عیاری را به ایران تحمیل کردند؛ اما باز در مقابل اراده و بصیرت و ایمان راسخ رزمندگان اسلام شکست خوردند و از تاریخ امپراتوری تا انقلاب اسلامی تنها جنگی بود که در مقابل بلوک شرق و غرب ایستادیم و یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم و اقتدارمان را محکم و باصلابت حفظ کردیم.

سردار محمدی اصل گفت: مأموریت سپاه به‌صورت مصرح در قانون اساسی آمده است که به‌عنوان نیروی حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

محمدی اصل اظهار داشت: سپاه در امر خدمت‌رسانی به مردم ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، محرومیت‌زدایی، آبرسانی، خانه‌سازی، راه‌سازی پیشرو و پیش‌گام است و همیشه در کنار ملت باعظمت ایران خواهد ماند و ثانیه‌ای از تلاش خود در قبال اهداف و آرمان انقلاب اسلامی و نسبت مردم دست نخواهد کشید.

وی با بیان این‌که مسئولیت اجتماعی سپاه در قبال ملت ایران نیز ستودنی است، تصریح کرد: این نهاد انقلابی در حوادث قهری و طبیعی از جمله زلزله، سیل و کرونا به‌خوبی در کنار مردم حاضر شده و خدمات ماندگاری به آنها ارائه کرده است.

فرمانده سپاه استان اردبیل اضافه کرد: دشمن از پیشرفت و تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه پاسداران در امر خدمت‌رسانی به مردم ایران عصبانی است و این را به دشمنان می‌گوییم هیچگاه به اهداف شوم و پلیدشان دست نخواهند یافت.

سردار محمدی اصل گفت: دشمنان ما هم اکنون در جنگ تمام‌عیار با ملت ایران قرار دارند و با هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد هستند تا نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند که این موضوع هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و همه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و کسانی که در این کشور مسئولیتی بر دوش دارد می باستی با اتحاد و همدلی و در کنار هم بودن از دستاوردها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی ادامه داد: عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران روزبه‌روز بیشتر می‌شود چرا که  سپاه بعد از جنگ تحمیلی تمامی پروژه‌های که منحصراً در دست استعمار و دشمنان بود را از دست خارجی‌ها و انحصار درآورده و در دست پیمانکاران و مهندسان داخلی قرارداد و امروز با احداث پالایشگاه‌های ستاره خلیج‌فارس به همت مهندسان ایرانی این پروژه که یکی از پیچیده‌ترین پالایشگاه‌های دنیا هست را به رخ جهانیان کشیده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ملت ایران پیروز چهل و سه نبرد چهل و سه‌ساله با استکبار جهانی هستند، افزود: ملت ایران بااقتدار و عظمت 44 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهد گرفت و بار دیگر وحدت و ولایت‌مداری خود را به دنیا ثابت خواهد نمود.

وی با بیان این که اتحاد مسلمانان بینی دشمنان را به خاک مالیده است، تأکید داشت: اتحاد، اخوت و یکپارچگی ملت ایران و مسئولین در کنار یکدیگر ستودنی است و انسجام و اتحاد مسلمین برای شکست‌دادن منافقین و معاندین و دشمنان امروز بسیار حائز اهمیت است و اتحاد و انسجام مسلمین نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا، سوریه و لبنان و یمن و عراق و فلسطین اتحاد و مسلمین است که خوف و وحشت را بر اندام دشمنان و استکبار و صهیونیست انداخته است.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مردم دارالارشاد و دیار مردم ابوالفضلی و رزمندگان عاشورایی استان اردبیل موجبات افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این خطه از جغرافیای از عزیز کشورمان هستند چرا که قبل از انقلاب و هم دوران دفاع مقدس و هم دوران تثبیت انقلاب و همین‌طور دوران دفاع از حرمین شریفین همواره ما حضور مردم استان اردبیل را شاهد بودیم و هستیم.

وی افزود: استان اردبیل چه در ارائه کمک‌های مردمی به جریان مقاومت و چه به دفاع مقدس و حضور میدان فرزندان شجاع و دلیر آن‌ها در یگان‌های رزم دوران دفاع مقدس که زبانزد در دلاوری‌ها دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.

 

انتهای پیام/ج