06:29 - 1401/11/04
کد خبر: 97566

مدیر اجرایی کارخانه سبلان پارچه اردبیل:

سبلان پارچه 33 میلیارد تومان به بیمه بدهکار است

مدیر اجرایی کارخانه سبلان پارچه اردبیل با بیان اینکه این کارخانه بالغ بر 33 میلیارد تومان به بیمه بدهکار است، گفت: تنها حلقه مفقوده در وضعیت کنونی نبود مزرعه پنبه در جوار این کارخانجات است.

محمدباقر حاجی محمدی مدیر اجرایی کارخانجات سبلان پارچه اردبیل در گفتگو باسبلان ما، به وضعیت نامطلوب گذشته و تعطیلی ها، بدهی ها و نارضایتی های گسترده کارخانه نساجی اردبیل اشاره کرد و گفت: پس از کش و قوسهای فراوان و دست بدست شدن کارخانه از مالک به اشخاص و بانک و مستاجران طی سالیان متمادی که همراه با رویدادهای مختلفی چون رکود و اعتراضات و خسارات فراوان بوده، از تیرماه سال جاری و با ورود صندوق حمایت از صنایع دولت شاهد روند روبه رشد و توسعه مجموعه هستیم.

وی یه جزئیاتی از تحولات چندماه اخیر به ویژه برنامه ها و اقدامات فرهنگی، ورزشی و رفاهی مدیریت برای پرسنل، پرداخت کلیه معوقات و مطالبات گذشته کارگران و تسویه تمام بدهی ها درحق سازمانها و بروز شدن پرداخت حقوق را از جمله دستاوردهای ارزشمند چندماهه دانست و گفت:تنها حلقه مفقوده در وضعیت کنونی را نبود مزرعه پنبه در جوار این کارخانجات است.

حاجی محمدی  با اینکه  بیان کارخانجات سبلان پارچه بالغ بر 33 میلیارد تومان بدهی بیمه  دارد، گفت: این مشکل  نیز درحال پیگیری است و جای امیدواری برای حل و فصل آن وجود دارد.  

وی خاطرنشان کرد: کارخانجات سبلان پارچه اردبیل بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه محسوب می شود و  درحال حاضر بیش از 1000 کارگر در این مجموعه بطور مستقیم مشغول کار و تلاش و کسب روزی حلال هستند.

 

انتهای پیام/ج