09:16 - 1401/11/04
کد خبر: 97569

بازدید معاون دادگستری اردبیل از کارخانه سبلان پارچه+ عکس

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با حضور در کارخانه سبلان پارچه اردبیل از نزدیک در جریان روند کار و مشکلات این کارخانه در راستای رونق تولید قرار گرفت.

 

 

به گزارش سبلان ما ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز با حضور در کارخانه سبلان پارچه اردبیل از نزدیک در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفت.

وی ضمن تشریح اقدامات دستگاه قضایی در حمایت از تولید و سرمایه گذاری، از آمادگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای توسعه حمایت‌های حقوقی از کارگران به ویژه زنان خبر داد و گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی رایگان، مددکاری و مشاوره‌های روانشناسی و ارشاد و معاضدت قضایی از دیگر برنامه‌های دستگاه قضایی استان برای کارگران است.

آفاقی به ارزش کار در آموزه‌های دینی اشاره کرد و گفت: تلاش برای کسب روزی حلال بزرگ‌ترین عبادت و وسیله تقرب به خدا است.

وی به ارتباط آسیب‌های اجتماعی آسیب‌های اجتماعی و جرائم استان با بیکاری و فقدان درآمد کافی به‌ویژه طلاق و فروپاشی خانواده را پرداخت و گفت:  توسعه و رونق تولید و اشتغال را از ضروریات امروز استان است.

معاون رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل  از آمادگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برای توسعه حمایت‌های حقوقی از کارگران به‌ویژه زنان سرپرست خانوار، برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان در موضوعات مختلفی چون مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های فرزندپروری، آموزش‌های قبل از ازدواج و همچنین مددکاری و مشاوره‌های روان‌شناسی و ارشاد و معاضدت قضایی رایگان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج