07:23 - 1401/11/05
کد خبر: 97576

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی اردبیل:

دهه‌فجر آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن می‌درخشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان اردبیل به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت و گفت: دهه‌فجر آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن می‌درخشد.

حجت‌الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به لزوم جهاد تبیین در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام برای مردم به ویژه از طریق شبکه های اجتماعی است چراکه امروز دشمنان با تسخیر فضای مجازی به دنبال ایجاد بذر ناامیدی در جامعه و سیاه نمایی وقایع هستند .

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در راستایی بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون نوری درخشان در تاریکی  تبلیغات منفی دشمنان در فضای مجازی است، گفت: این نور می تواند همچون ساعقه ای اتاق فکر دشنان را در هم شکسته و با درخشندگی خود عالم را به سمت خود جذب کند

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود، گفت: دهه فجر انقلاب آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن می‌درخشد و حضور فعال مدیران در نشست‌ها و فضاسازی رسانه‌ای برای تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای ۴۴ ساله یکی از اولویت‌های اساسی برگزاری مراسمات است.

وی مشارکت‌های مردمی در برگزاری مراسمات را یکی از اصول مهم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جشن های انقلاب موجب طراوت و پویایی جامعه می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خواستار توجه مسئولین به مشکلات روستائیان شد و گفت: مسئولین می توانند با حضور میدانی در روستاها و نقاط کم برخوردار طی سال برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کنند و در ایام دهه فجر با افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی طعم شیرین و دلپذیر خدمت به مردم را برای خود و مردم ماندگارتر کنند.

 

انتهای پیام/ج