13:00 - 1401/11/06
کد خبر: 97580

امام جمعه شهرستان سرعین:

سپاه پاسداران مدافع امنیت و آسایش ملت‌ها است

امام جمعه سرعین ضمن محکوم کردن اقدام سخیف و نابخردانه قطعنامه پارلمان اروپا از سپاه پاسداران قاطعانه اعلام حمایت کرد و گفت:  دشمنان ما همیشه احمق هستند

حجت الاسلام محمود اصغری امام جمعه شهرستان سرعین در گفتگو باسبلان ما ، به ریشه های دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار و دنیای غرب بارها ثابت کردند که دشمن ملت ایران هستند چراکه ایران اسلامی بعد از انقلب به دنبال بیداری ملت ها برابر ظلم و ستم استکبار و رهای انسان های ازاده از ظلم و ستم  استعمارگران است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نهاد مقدسی است که برگرفته از متن مردم از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا پاسداری می کند گفت: امروز سپاه پاسدران با بصیرت عاشورایی خود  فراتر از مرزها به مقابله با استکبار پرداخته و ضمن خنثیز کرد توطئه های روز افزود دشمنان منافع ناحق آنها را نیز در منطق به خطر انداخته است از این دشمنان اینبار دست دامان پارلمان اروپا شده بودندن تا با این اقدام  به خیال خود سد راه سپاه پاسدران در ماموریت الهی خود شوند.

وی به وعده الهی در اینخصوص اشاره کرد و گفت:  مطابق آیه وعدوا لهم مااستطعتم من قوه ،  این دسیسه نیز دامن خودشان را خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه دشمنان با ترفندهای مختلف از اوایل انقلاب تاکنون بیش از  17000نفر را در ایران ترور کردند گفت: مردمان خونین بال کشورهای عراق ، سوریه ، افغانستان ، پاکستان و لبنان حساب شماست

وی آرم و نشان سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و گفت: حضرت امام راحل آرم و نشان سپاه پاسداران را  آیه 60 سوره مبارکه انفال قرار دادند چراکه معتقد بودند سپاه بنیان مرسوس است و هر باد و فشاری نمی تواند مانع رشد و بالندگی این نهاد مقدس شود.

وی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را جواب دندان شکن  همیشگی ملت ایران برابر زیاده  خواهی های دشمنان به ویژه استکبار عنوان کرد و گفت: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان گردشگری سرعین حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته و در هر شرایطی پشتیبان فرزندان خود در نبردهای بی امان برابر دشمنان اسلام است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات اسرائیل خاطر نشان کرد : حضرت امام راحل فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. شما که ما را تهدید می کنید می زنیم ، بزنید در عوض جواب پشیمان کننده ای خواهید گرفت.

وی به علت ناکامی پارلمان اروپا در تصویب قرار دادنگرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» اشاره کرد و گفت: این اقدام با موانع حقوقی روبرو است. این موانع از این مساله نشات می‌گیرد کهچرا که قرار گرفتن نهادهای نظامی برخواسته از مردم به عنوان سازمان تروریستی خلاف قواعد وحقوق بین الملل است و شورای اروپا رد صورت نهایی کردن این پیشنهاد اتحادیه اروپا در عمل نقض بزرگ قوانین بین المللی را انجام داده استمی داد.

وی کارنامه‌ درخشان سپاه پاسداران در مبارزه با تروریسم در منطقه را یادآور شد و گفت: خطر بحران داعش در منطقه مقابل چشمنان اروپا شورای اروپا جرات تحرین سپاه ندارد چراکه نمی خواهد اروپا سوریه شود.

شروع از دشمن و دفاع از ماستملت

امام جمعه شهرستان سرعین در بخش دیگری از سخنان خود به عبرت های تاریخیتاریخ از دشمنی استکبار با ملت ایران اشاره کرد و گفت:  آمریکا 50 سال  شاه ملعون را فریب داد و دارایی های ملت را به یغما برد و در آخرهم اجازه ورود هواپیمای شاه به کشورش را نداد.

وی جنگ تحمیلی را یادآور شد و گفت: با دستور آمریکا، صدام به ایران حمله کرد و در آخر وی را دستگیر و اعدام کرددکرد 

این کارشناس مسائل سیاسی خطاب به نتانیاهو  و پارلمان اروپا گفت:  ملت ایران برابر دولت های فاسدی که به هر بهایی  دنبال منابعتامین منافع خود هستند ایستاده و خواهد ایستاد و این رسالت عاشورایی انقلاب اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام/ج