14:59 - 1401/11/05
کد خبر: 97581

معاون استاندار اردبیل:

برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره شهدا برگزار می‌شود

معاون استاندار اردبیل از برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره شهدا خبر داد و گفت: سعی می کنیم علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

به گزارش سبلان ما ، رضا قاسمیان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها در این راستا گامهای جدی برداشته شود.

وی به برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اشاره کرد و گفت:  باید برنامه‌های دهه فجر امسال زیر پرچم این کنگره برگزار گردد تا علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف بویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر دشمنان انقلاب را از اقدامات خصمانه‌شان مایوس کرده و آنها را مجبور به عقب نشینی از اهداف و برنامه های شوم‌شان خواهد کرد.

قاسمیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی مردمی‌ترین حکومت در جهان است و باید در دهه فجر دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد، گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و ضروری است که مردم با حضور در این برنامه‌ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع شوند.

انتهای پیام/ج