06:41 - 1401/11/07
کد خبر: 97599

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تحریم چهره‌های علمی و ورزشی، تحریم بشریت است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه تحریم چهره‌های علمی و ورزشی، تحریم بشریت است گفت: این اقدام اتحادیه اروپا به‌ویژه دخالت دادن ورزش در سیاست لکه ننگینی بر پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر است.

اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، نسبت به اقدام اتحادیه اروپا نسبت به تحریم مقامات کشورمان به خصوص چهره های علمی و ورزشی واکنش نشان داد و گفت: این اقدام غری،اتحاد و همدلی جامعه ورزش و جوانان ما را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه علم و ورزش ارتباطی با سیاست ندارند گفت: این اقدام اروپا که همواره پرچم دار شعار عدم دخالت سیاست در ورزش بوده رسوا و ماهیت غرب را بیش از پیش آشکارتر کرد.

ورودی تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا در دخالت دادن ورزش به سیاست آن هم برای چندمین بار، لکه ننگینی بر پیشانی مدعیان دروغین حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه چهره های ورزشی با رعایت اصول اخلاقی الگوی جوامع هستند گفت: تحریم چنین افراد شاخص و برجسته ای تحریم بشریت است چراکه غرب با این عمل خود در واقع مانع الگوسازی برای نسل جوان شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه این اقدام غرب تأثیری بر اراده جوانان ایران اسلامی در فتح قله های علم و دانش و درخشش در میادین ورزشی نخواهد گذاشت گفت: امروز جوانان ما با اتحاد و همبستگی بیشتر به سمت فتح قله های افتخار گام برخواهند داشت تا در میادین بزرگ ورزشی پاسخ دشمنان اسلام و ایران را بدهند.

 

انتهای پیام/ج