23:56 - 1401/11/07
کد خبر: 97610

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان:

مهاجم سفارت جمهوری آذربایجان مجازات می‌شود

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان از محاکمه و مجازات فرد مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان خبرداد و گفت: حادثه سفارت جمهوری آذربایجان به هیچ‌وجه امنیتی، تروریستی یا سیاسی نیست.

به گزارش سبلان ما به نقل از فارس، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان در گفتگو  با تاریل اسماعیل‌اف، دبیر اول سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، حادثه صبح امروز سفارت این کشور را تسلیت گفت و افزود: مهاجم سفارت جمهوری آذربایجان محاکمه و مجازات خواهد شد.

نیکزاد گفت: من از طرف مجلس شورای اسلامی و همچنین گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان، این اتفاق تلخ را به دولت و ملت دوست و برادر جمهوری آذربایجان تسلیت می‌گویم.

وی تصریح کرد: این حادثه به هیچ‌وجه بعد امنیتی، تروریستی یا سیاسی ندارد و بر اثر خصومت شخصی فرد مهاجم رخ داده و این مهاجم برای پیگیری وضعیت همسرش به‌طور مداوم به سفارت رفت‌وآمد داشته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد، بیان کرد: مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان، قطعا محاکمه و مجازات خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ج