07:21 - 1401/11/08
کد خبر: 97612

رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اردبیل:

همایش ورزش زورخانه‌ای در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اردبیل گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) همایش ورزش زورخانه‌ای در اردبیل برگزار می‌شود.

شهبازعلی زاده رئیس هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در گفتگو باسبلان ما ، به برنامه های این هیات ورزشی در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه گرامی داشت فجر و سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) همایش ورزش زورخانه‌ای در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی به ترویج منش پهلوانی در بین ورزشکاران اردبیلی اشاره کرد و گفت: در این راستا از ابتدای سال تاکنون 12 مراسم گلریزان با مشارکت خیرین و با حضور پیشکسوتان و پهلوانان ورزشی در سطح استان برگزار شده است.

علی زاده به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و ترویج روحیه و ورزش پهلوانی نیز اشاره کرد و گفت: امسال به همت ورزشکاران اردبیلی تاکنون 35 زندانی جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد شده اند که امیدواریم با ترویج ورزش پهلوانی موجب سعادتمندی و هدایت زندانیان شویم. 

 رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اردبیل گفت: همایش ورزش زورخانه‌ای روز شنبه 15 بهمن ماه مصادف با 15رجب و ولارت با سرسعادت حضرت علی و روز پدر بعد از نماز مغرب و عشا در زورخانه علی بن ابیطالب با حضور مسئولین استانی، ورزشکاران، قهرمانان، جوانان و روسای هیاتهای ورزشی با اجرای مراسم ورزش پهلوانی، سخنرانی و مولود خوانی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج