07:32 - 1401/11/11
کد خبر: 97660

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل:

افتخارت 44 ساله ایران در جامعه تبیین می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل به تشریح برنامه‌های دهه فجر پرداخت و گفت: تبیین افتخارات 44 ساله ایرانیان در جامعه رویکرد برنامه‌های دهه‌فجر امسال است.

مصطفی آمونمدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان پرداخت و گفت:۲۰ عنوان برنامه در همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت و گفت: این برنامه ها با رویکرد قرآنی و در عرصه های فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد.

آمون به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: همه برنامه های به اجرا درامده در طول دهه فجر با محوریت جهاد تبیین تحت عنوان 44سال افتخار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کانون مساجد مردمی محور هستند گفت: مسابقه‌های کتابخوانی «چغک» ویژه نوجوانان،«صعود ۴۰ ساله» ویژه بزرگسالان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل ازبرپایی نمایشگاه‌های پوستر با عناوین «غرقاب» در مساجد استان اردبیل خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها با هدف تبیین چهره واقعی غرب به مردم پیش بینی شده است.

وی به نمایشگاه پوستر «همه برای ایران» نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه نیز با هدف آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از 60 مسجد از استان اردبیل طی دهه مبارک فجر راه اندازی خواهد شد.

آمون گفت: محافل انس با قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه فجر در ۴۰ مسجد منتخب با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی برگزاری «جشن برگ انقلاب» در سالن فدک اردبیل و اکران فیلم را از دیگر برنامه‌های مهم کانون‌های مساجد در طول دهه فجر عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه های پیش بینی شده ضمن لیجاد موج شادی و نشاط در جامعه، 44 سال افتخار افرینی ایرانیان را نیز در جامعه تبیین کنیم.

 

انتهای پیام/ج