09:51 - 1401/11/12
کد خبر: 97674

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل:

استان اردبیل ماحصل انقلاب اسلامی است

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل ماحصل انقلاب اسلامی به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت:دستاورد ها و خدمات نظام با روش ها و ابتکارات جدید به نحو احسن به جامعه منتقل می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، علی ملااحمدی مدیر کل صداوسیما مرکز اردبیل در نشست اطلاع رسانی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه از پیشرفت های نظام غافل مانده ایم،تصریح کرد: پیشرفت های صورت گرفته در حوزه های عمرانی،فرهنگی اقتصادی و زیر ساختی چشمگیر بوده و باید بتوانیم با برنامه های مختلف زمینه آشنایی مردم با پیشرفت های نظام را فراهم کنیم.

وی با مقایسه اقدامات انجام گرفته در جمهوری اسلامی و رژیم طاغوت،خاطر نشان کرد: استان اردبیل ماحصل انقلاب اسلامی بوده و پس از انقلاب با پیشرفت های صورت گرفته اردبیل به استان تبدیل شده که به نفع مردم بوده است.

مدیر کل صداوسیما اردبیل با تاکید بر اینکه در پایتخت برخی از کشوری های اقتصادی جهان فرودگاهی برای نشست هواپیما های پهن پیکر پیش بینی نشده است،اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک فرودگاه استاندارد با قابلیت نشست و برخواست هواپیماهای پهن پیکر برای اردبیل احداث کرده است که نشان از جایگاه ویژه مردم در نزد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تنها حوزه علمی در سطح دانشگاه پیش از انقلاب در استان اردبیل دانشکده کشاورزی محقق اردبیلی در پارس آباد مغان با نزدیک 40 دانشجو بوده است اما امروز به برکت نظام این مجموعه گسترش یافته و امروز دانشگاه محقق اردبیلی 14 هزار دانشجو دارد و در کنار آن چندین دانشگاههای پیشرفته در استان و شهرستانهای آن تاسیس شده است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه فعالیت ها و خدمات رسانی سپاه در حوزه های مختلف محرومیت زدایی و زیر ساختی چشمگیر است.بیان کرد: جاده سازی ،پل سازی ،آسفالت ریزی، احداث خانه محرومین و آبرسانی به مناطق فاقد آب شرب پایدار ، اهدای وام و تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و ایجاد کارگاه های مختلف تولیدی برای اشتغال بانوان از دیگر فعالیت های حائز اهمیت سپاه در استان اردبیل است.

سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کندده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه شعار دهه فجر امسالایران استوار با 44 سال افتخار است تصریح کرد: ابتکار و خلاقیت نو در جهت انتقال اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بکارگیری شود.

وی افزود: باید برای نسل های امروزی که واقعا در خصوص آشنایی با دستاورد های نظام غریب هستند برنامه های ابتکاری جدید برنامه ریزی و اجرا شود.