10:52 - 1401/11/14
کد خبر: 97699

همزمان با ایام دهه فجر برگزار شد؛

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام حماسه 9دی در اردبیل

معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع) در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقه فوتسال جام حماسه 9 دی گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 830 ورزشکار و 32 هزار تماشاگر برگزار شد که بعد از ایام کرونا در ایجاد موج شادی و نشاط در اردبیل بی‌نظیر است.

به گزارش سبلان ما ، صبح امروز مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور جمعی از هیئت‌امنای مساجد، بسیج ادارات، شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، شاهین زارع معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع)، اکبر ورودی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، امجد مدیرکل امور زندان‌های استان، علی محمدیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعضای تیم‌های قهرمان این دوره از مسابقات در باشگاه مقاومت اردبیل برگزار شد.

شاهین زارع معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع) در این مراسم به تشریح جزئیات این دوره از رقابت‌ها پرداخت و گفت: نهمین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت حماسه 9 دی از اول آذرماه کار خود را فراخوان ثبت‌نام آغاز کرد

وی به قرعه‌کشی مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: 5 آذرماه مراسم قرعه‌کشی تیم‌های بسیج مساجد و ادارات  و 7 آذرماه نیز قرعه‌کشی تیم‌های بسیج ادارات برگزار شد و تیم هی رقبای خود در مرحله گروهی را شناختند.

زارع با بیان اینکه مسابقات از 8 دی‌ماه رسماً آغاز شد، گفت: بسیج ادارات با 19 تیم در مجموع 44 بازی انجام دادند  که در پایان رقابت‌ها تیم‌های تیم شهید ذاکر توسلی علوم پزشکی مقام اول، تیم شهید لاجوردی اداره زندان مقام دوم و تیم شهید حاج‌قاسم سلیمانی اداره کل آموزش‌وپرورش به مقام سوم دست‌یافت.

وی به مسابقات بسیج مساجد و محلات نیز اشاره کرد و گفت: بسیج مساجد و محلات نیز با 52 تیم در مجموع 116 بازی انجام دادند که در پایان این رقابت‌ها تیم‌های شهید چمران نزاجا مقام اول، تیم شهید تیموری مقام دوم و تیم شهید بیرامی دانشگاه محقق اردبیلی به مقام سوم دست یافتند.

معاون تربیت‌بدنی سپاه حضرت عباس (ع) گفت: وی گفت: تیم اخلاق در بخش بسیج مساجد و محلات را تیم شهید نونهال به دست آورد و در بخش بسیج ادارات کل تیم شهید بهشتی دادگستری از آن خود نمود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در مجموع 830 بازیکن و ورزشکار حضور داشتند، گفت: در مجموع بازی‌ها نیز بیش از 32 هزار تماشاگر به دیدن رقابت ه و تشویق تیم‌های مورد حمایت خود پرداختند که بعد از سپری‌شدن ایام کرونا این حرکت در ایجاد موج شادی و نشاط در جامعه بی‌نظیر است.

سخنرانی عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، اجرای سرود، بخش مستند مسابقات و تجلیل از برگزیدگان و منتخبین مسابقات نهمین دوره مسابقات گرامیداشت حماسه 9 دی از جمله برنامه‌های این مراسم در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج