11:40 - 1401/11/14
کد خبر: 97700

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

ملت ایران با مقاومت خود، پیام انقلاب را جهانی کرد

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه انقلاب ما جهان‌شمول است، گفت: ایران اسلامی با انقلاب خود برابر همه استکبار ایستاد و امروز با مقاومت 44 ساله خود توانست پیام نورانی انقلاب را به جهان صادر کند.

به گزارش سبلان ما ، شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات گرامیداشت حماسه 9 دی که در سالن باشگاه مقاومت اردبیل برگزار شد به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه جامعه ورزش اشاره کرد و گفت: این مسابقات با تمام شکوه و عظمت آن تنها به‌خاطر ایثار و شهادت شهدا است که در کمال امنیت، آرامش و سلامت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما جهان‌شمول است، گفت: ایران اسلامی با انقلاب خود برابر همه استکبار ایستاد و امروز با مقاومت ۴۴ساله خود توانست پیام نورانی خود را به جهان صادر کند.

عبدی به تثبیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با خون خود انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و امروز ما باید به‌عنوان تداوم‌دهندگان راه شهدا جامعه اسلامی را ایجاد و تمدن نوین اسلامی در جهان را محقق کنیم.

وی به جنگ‌های دشمنان علیه ملت مقاوم ایران اسلامی در ادوار مختلف اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز با جنگ نوین ترکیبی به میدان آمده تا با تسخیر ذهن جوانان در فضای مجازی و ایجاد تنش در فضای حقیقی به اهداف خود برسد که این بار نیز علی‌رغم تحمل هزینه‌های سنگین‌بار دیگر شکست خورد.

عبدی به تحرکات اخیر دشمنان در قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات نشان‌دهنده راه  و مسیر درست سپاه پاسداران به‌عنوان فرزندان ملت در مسیر مبارزه با استکبار است.

ی تصریح کرد: رشد و بالندگی و پیشرفت کشور در گرو ایثار و کار جهادی دانشمندان و علما است و سپاه پاسداران نیز در این پیشرفت و بالندگی همراه و پشتیبان نخبگان کشور است.

 

انتهای پیام/ج