15:21 - 1401/11/16
کد خبر: 97727

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی منتشر شد؛

نمایشگاه مجازی«روزگار مترسک» در اردبیل+عکس

نمایشگاه مجازی«روزگار مترسک» با هدف روشنگری و افشای چهره واقعی مخالفان نظام و رسانه‌های بیگانه که با پروژه تطهیرسازی پهلوی، مدام در تلاش برای تحریف و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود هستند راه اندازی شد.

نوید اچگان مسئول روابط‌عمومی حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از برگزاری نمایشگاه «روزگار مترسک» در فضای مجازی اردبیل خبر داد و گفت: این نمایشگاه مجازی باهدف روشنگری و افشای چهره واقعی مخالفان نظام و رسانه‌های بیگانه که با پروژه تطهیرسازی پهلوی، مدام در تلاش برای تحریف و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود هستند در راستای آگاهی‌بخشی نسل جوان و تبیین حقایق آن روزگار برپا شده است.

اچگان گفت: این نمایشگاه با رویکرد مقابله با پروژه تطهیرسازی روزگار سیاه رژیم پهلوی برگزار می‌شود و یادآوری روزگار سرتاسر خیانت، وادادگی و ظلم خاندان پهلوی درحق مردم کشور طبق مستندات تاریخی، عقد قراردادهای ننگین و ازدست‌دادن بخشی از اراضی کشور مانند جدایی بحرین، ارتفاعات آرارات، واگذاری و کاهش حقابه هیرمند از رویکردهای این رویداد هنری است.

وی گفت:  تحقیر ملی؛ وادادگی سیاسی و دخالت قدرت‌های خارجی در امور کشور مانند تعیین شاه، وزیر، وکیل، کاپیتولاسیون، برگزاری کنفرانس تهران (نشست بدون اجازه و هماهنگی سران متفقین در تهران) نیز از دیگر محورهای این رویداد است.

مسئول روابط‌عمومی حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه سراسری پوستر و کاریکاتور «روزگار مترسک» به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی، هم‌زمان در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی؛ پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حوزه هنری استان اردبیل، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل، خبرگزاری ایرنا و مؤسسه‌ی مردم‌نهاد آرتا هنر مهر اردبیل قابل‌مشاهده است.

اچگان در پایان گفت: قطعاً برگزاری هم‌زمان این نمایشگاه به‌صورت فیزیکی و بازنشر گسترده در فضای مجازی و... در تحقق اهداف این نمایشگاه نقش مؤثری ایفا خواهد کرد. 

انتهای پیام/ج