20:36 - 1401/11/16
کد خبر: 97729

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

برنامه دشمنان در فضای مجازی از بین بردن ایمان و اعتقاد مسلمانان است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):با بیان اینکه جنگ نرم سخت تر از جنگ سخت است گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال از بین بردن ایمان و اعتقاد مسلمانان هستند.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای بخش قصابه مشگین‌شهر با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش قصابه این شهرستان گفت: امام راحل به کشور ایران، اسلام و مسلمانان عزت و عظمت داد، امام دست استکبار و طاغوت را قطع کرد به همین جهت است که آمریکا، رژیم غاصب صهیونیست و انگلیس از ملت ایران هم واهمه دارد و عصبانی هستند.

وی اظهار داشت: یادواره شهدا پیام رسان آرمان و اهداف شهدا هستند و این کمترین کاری است که می توانیم برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه در عملیات والفجر ۸ از بخش قصابه شهدای بسیاری تقدیم شده است، گفت: عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات های مهم و حساس در دوران دفاع مقدس بود و این عملیات به دلیل رشادت های رزمندگان، خداباوی و اینکه شجاعانه از رودخانه بزرگ اروند رد شدند اقتدار نظام را نشان دادند، بسیار با اهمیت بود.

وی گفت: جنگ نرم از جنگ تن به تن و فیزیکی سخت تر است و امروز دشمن تمام توان و هزینه خود را برای گسترش این جنگ گذاشته است.

سردار محمدی اصل با اشاره به وصایای شهدای والامقام در خصوص پشتیبانی از ولایت فقیه، امام و رهبری گفت: ولایت ستون خیمه اسلام است و عامل اتحاد و وحدت و یکپارچگی در بین ملت های مسلمان است.

وی اظهار داشت: دشمنان با هر روشی بود در فتنه اخیر تلاش کردند جشن پیروزی ۴۴ سالگی انقلاب برگزار نشود ولی با بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی نقشه هایشان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: امروز هدف فضای مجازی و شبکه‌های دروغین دشمنان که از خارج از کشور مدیریت می شوند مسموم کردن فضای جامعه است و این همان برنامه دشمنان اسلام برای از بین بردن ایمان و اعتقاد مسلمانان است.

وی گفت: تدابیر حکمیانه و روشنگر مقام معظم رهبری مدظله العلی و ایمان راسخ و اعتقاد قلبی ملت ایران آتش فتنه را خاموش کرد.

وی با بیان این که تروریست نامیدن سپاه توسط پارلمان اروپا یک اشتباه تاریخی از سوی این پارلمان است، گفت: تلاش دشمن ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و سپاه بهانه است چرا که سپاه یک نیروی مردمی و الهی است و برای خدمت رسانی به مردم تا جان در بدن دارد تلاش خواهد کرد و در راه دفاع از ملت های مسلمان و اسلام و قرآن ساکت نمی شود و هیچگاه خسته نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ج