11:16 - 1401/11/17
کد خبر: 97738

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خبر داد؛

کشف ۷۵ قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز در اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در چهار ماه گذشته 75 قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز و متخلف در حین شکار کشف و ضبط شده است.

به گزارش سبلان ما، حسن قاسم‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه برخورد با متخلفان صید و شکاریکی از اولویت‌های اداره کل محیط زیست استان اردبیل است، اظهار داشت: طی چهار ماه گذشته  ۱۱۵ متخلف در حوزه‌های مختلف زیست محیطی، تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: در طی مدت مذکور ۷۵ قبضه اسلحه از شکارچیان غیرمجاز و متخلف درحین شکار کشف و ضبط شده است که از این تعداد ۱۶ قبضه اسلحه غیرمجاز و ۵۹ قبضه اسلحه نیز مجاز بوده است.

وی خاطرنشان کرد:طی چهار ماه گذشته، انجام گشت‌های مستمر و اقدامات پیشگیرانه در مناطق حفاظت شده و آزاد استان  از ۴۲ مورد صید و شکار غیرمجاز جلوگیری کرده است.

 طبق اعلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست‌محیطی در این استان مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

انتهای پیام/ ش