20:25 - 1401/11/17
کد خبر: 97740

معاون استاندار اردبیل:

خدمت صادقانه،بهترین مسیر جلب رضایت مردم است

معاون استاندار اردبیل به تداوم رویش‌های انقلابی در کشور اشاره کرد و گفت: خدمت صادقانه،بهترین مسیر جلب رضایت مردم است.

به گزارش سبلان ما ،رضا قاسمیانمعاون استاندار اردبیل عصر امروز در آئین افتتاح در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان سرعین که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد گفت: امروز بعد از گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی رویش‌های انقلابی متنوعی را کشور شاهد هستیم به همین خاطر دشمن در تلاش است با انواع ترفندها مانع تداوم نسل انقلابی در کشور شود.

وی گفت: دشمن همواره در تلاش است تا با نگاه خصمانه و ستیزه‌جویانه آرامش و عزت ملت را مورد هدف قرار داده و حرکت ملت را در مسیر انحراف قرار دهد.

قاسمیان گفت: مردم ایران بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به حرکت‌های خبیث و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی خواهد داد.

وی به رمز موفقیت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها راه و رمز پیروزی ملت ایران ادامه حضور موفق در سنگر مقاومت و ایستادگی است و نباید صبر و حوصله خود را در برابر حیله‌گری‌های دشمن از دست بدهیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به شیوه‌های جلب رضایت مردم توسط مسئولین پرداخت و گفت: بهترین مسیر جلب رضایت مردم، خدمت صادقانه مسئولان است.

در ششمین روز از دهه فجر ۲۳۶ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری رسیده که ۱۸ طرح و پروژه با سرمایه‌گذاری ۲۰۴ میلیارد تومان در قطب گردشگری کشور، سرعین افتتاح شده است.

 

انتهای پیام/ج