21:48 - 1401/11/17
کد خبر: 97741

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

یادواره سرداران و ۹۷ شهید بخش خورش‌رستم خلخال برگزار شد

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است، گفت: سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است به طوری که از روزهای نخست تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می‌داند.

به گزارش سبلان ما ،یادواره سرداران و ۹۷ شهید والامقام بخش خورش رستم شهرستان خلخال با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در مسجد جامع شهر هشجین برگزار شد. 

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش خورش‌رستم و سرداران شهید این منطقه اظهار داشت: شهر هشجین و بخش خورش رستم نسبت به جمعیتی که دارد سرداران شهید و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ما در مقابل این شهدا که عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی با بیان اینکه مقام پدران و مادران شهدا را کمتر از شهدا نیست، گفت: در دوران جنگ تحمیلی و شرایط سخت کشور مادران جگر گوشه‌های خود را در راه دفاع از اسلام، قرآن و کشور تقدیم کردند و هیچ گاه خم به ابرو نیاورند و این همان صبر و بردباری زینب گونه مادران ایران اسلامی است.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اضافه کرد: خانواده شهدا با تربیت فرزندان شجاع خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در جبهه‌های دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند که برای همه الگو هستند و دعای خیر آنها بزرگترین پشتوانه برای همه است.

وی گفت: وظیفه ما در قبال شهدا بسیار سنگین است و امروز برگزاری یادواره‌های شهدا و برگزاری یوم الله‌ها کمترین کاری است که در مقابل کاربزرگ شهدا انجام می‌دهیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا با پروردگار عالم معامله کردند و کار ارزشمند آنها با هیچ چیز قابل معاوضه نیست گفت: هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه بود به طوری که امروز با بهره گیری از این گنجینه، پیشرفت‌های چشم‌گیری به دست آمده و ایران اسلامی به یکی از ملت‌ها و کشورهای توسعه یافته جهان تبدیل شده است.

وی افزود: امروز خدمت بی‌منت به مردم در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله است و سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفان است به طوری که از روزهای نخست تاسیس خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب می‌داند که در دوران ۴۴ ساله انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و پیشرفت کشور با تمام توان پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

انتهای پیام/ج