15:31 - 1401/11/18
کد خبر: 97751

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع):

دهه فجر، بهار تبیین دستاوردهای انقلاب است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) از راهیان نور به عنوان محلی برای پرورش سربازان ولایت نام برد و گفت: دهه فجر، بهار تبیین دستاوردهای انقلاب است.

   به گزارش سبلان ما ، جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به ازوم نقش آفرینی در عرصه تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی در جامعه پرداخت و گفت: دهه فجر در واقع بهار تبیین دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت ملت ایران باید به نحو احسن در جامعه تبیین شود، گفت: امروز بعد از گذر از فتنه های دشمنان  و جنگ ترکیبی پیش رو جهاد تبیین در عرصه دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم و ضروری است.

عطایی در بحش دیگری از سخنان خود به جشنواره ره آورد سرزمین نور اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی به دوران پسا کرونا نیز اشاره کرد و گفت اواخر سال 1400 تعداد محدودی از زائران راهیان نور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و از تابستان 1401 نیز اردوهای راهیان نور با اعزام دانشجویان، دانش آموزان و محلات استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب فعالیت حضوری خود را مجدداٌ آغاز کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد راهیان نور اشاره مرد و گفت: زیارت با معرفت که فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص راهیان نور است بالاترین زیارت ها است.

وی به آثار تولید شده در خصصو راهیان نور توسط رائرین اشاره کرد و گفت: دلنوشته، عکس و ویدئویی که توسط زائران راهیان نور تولید می شود بیانکر روح معنوی و برخواسته از زیارت با معرفت زائران راهیان نور است.

عطایی از طراحی و انتشار مجموعه اثار تولید شده توسط زائران راهیان نور اشاره کرد و گفت: دلنوشته های رائرین مناطق عملیاتی توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در قالب کتاب گردآوری، تنظیم و منتشر می شود.

وی از آثار تولیدی زائران راهیان نور به عنوان یک کار فرهنگس ماندگار نام برد و گفت: تولیدات انجام گرفته در قالب های متنوع هنری در واقع برگرفته از گوشه هایی از کنیجینه دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود از حرکت عظیم راهیان نور به عنوان محلی برای تربیت سربازان ولایت نام برد و گفت: این امر مهم در سایه امنیت پایدار در حال تحقق است.

 

انتهای پیام/ج