00:15 - 1401/11/22
کد خبر: 97820

همزمان با چهل و چهارمین جشن انقلاب محقق شد؛

بهمن وحدت آفرین در اردبیل

۲۲ بهمن امسال روز به یادماندنی در لنز دوربین های رسانه ای داخلی و خارجی ثبت کردچراکه مردم سراسر کشور با حضور شکوهمند خود بهمن وحدت آفرین را به شاخ و برگ های زرین تاریخ کشور اضافه کردند.

به گزارش سبلان ما ،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
حضور باشکوه دارالارشادی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیلی‌ها حماسه آفریدند
امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و باری دیگر عظمت و شکوت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیدند.

 

 امروز خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیتی بود که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و باری دیگر عظمت و شکوت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیدند و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و با شعارهای «الله‌اکبر»، « لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «گزینه‌های روی میز ما، مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر فتنه گر»، « حزب فقط حزب علی، رهبر فقط خامنه‌ای» و دیگر شعارهای انقلابی خشم و انزجار خود را از دشمنان و استکبار جهانی نشان دادند.
خیابانهای اردبیل امروز جایی برای سوزن انداختن نداشت و همگان با وحدت و همدلی و یکصدا فریاد "الله اکبر" نواختند و حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه رقم زدند و نشان دادند که همیشه پای ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران می‌مانند.
علی‌رغم بارش برف و برودت هوا مردم ولایتمدار استان اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند و سردی هوا و بارش برف نیز مانعی برای حضور آنها در این راهپیمایی باشکوه نشد بلکه این سردی هوا با شعارهای کوبنده و جشن انقلاب اسلامی ایران گرمی خاصی گرفت.
امروز اقشار مختلف مردم از پیر و جوان گرفته تا کودکان و خردسال در آغوش والدین در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده بودند تا بگویند وحدت و همدلی در ایران حرف اول را می‌زند.


مردم ولایتمدار اردبیل از ابتدای صبح خود را به خیابانهای شهر رساندند تا باری دیگر حضور حماسی خود را به همگان نشان دهند که امروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردم اردبیل رقم خورد.


این بار نیز حماسه بزرگی در اردبیل رقم خورد و مردم ولایتمدار و شهیدپرور اردبیل حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باحضور حماسی خود خلق کردند و به جهانیان ثابت کردند که وقتی پای عزت و شوکت ایران اسلامی در میان باشد جای هیچ شوخی نیست.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت باشکوه و باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، مسئولان استان، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی برگزار شد و امروز یک روز به یاد ماندنی برای مردم اردبیل بود که در تاریخ ثبت گردید.
علاوه بر مرکز استان اردبیل در شهرها، بخش‌ها و روستاهای اردبیل نیز امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت باشکوه برگزار شد تا مردم ولایتمدار استان در جای جای این دیار ولایتمداری و بصیرت خود را به همگان ثابت کنند.
امروز پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مردم اردبیل ولایتمداری، بصیرت، وحدت و همدلی بود که همه یکصدا و در زیر یک لوا این مهم را ثابت کردند.


پرچم جمهوری اسلامی ایران در دستان جوانان و نوجوانان اردبیلی برافراشته بود و با در دست داشتن این پرچم جوانان و نوجوانان امروزی به کشورشان افتخار می‌کردند و در واقع این مهم خواری در چشم دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی بود.


راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه با حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان اردبیل در مناطق مختلف استان از مراکز شهری گرفته تا بخشها و روستاها به طور باشکوه برگزار شد و امروز مردم ولایی استان اردبیل حماسه‌ای عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران آفریدند.
شعارهای مردم استان اردبیل مملو از تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بود که حمایت خود را از نظام و ولایت اعلام کرده و با نداهای لبیک  با رهبری خواب دشمنان را بار دیگر آشفته کردند و تداوم انقلاب اسلامی ایران را تا همیشه تاریخ به جهانیان نشان دادند

 

انتهای پیام/ج