13:21 - 1401/11/26
کد خبر: 97842

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)

امید آفرینی از رسالت‌های صدا و سیما است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه ایجاد شور و احساس و عواطف مردم بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: جولان دشمن در فضای مجازی همچنان در جریان است و رسانه های داخلی بخصوص صدا و سیما رسالت خطیری بر عهده دارند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در بازدید از صدا و سیمای اردبیل ضمن قدردانی از حضور حماسی و وحدت آفرین ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی صداوسیما آگاهی‌بخشی و امید آفرینی در جامعه است و مجموعه واحد خبر،رادیو ، تلویزیون و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی رسالت خطیری در اهداف عالیه اسلام و انقلاب دارند که قابل‌تقدیر است.

وی افزود: در زمانی که دشمن تمام تلاش خود را برای نشان‌دادند حضور مردم و تضعیف این انقلاب معطوف کرده بودند ما یوم اللهی پشت سر گذاشتیم که کی از شعائر عظیم انقلاب بود و مردم این شعائر را به نحو احسن انجام دادند.

حجت الاسلام علیی ملت ایران ملت با بصیرت و انقلابی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن موجب خشم دشمنان شد و از بعد دیگر موجب رضایت خدای متعال شد و این حضور و جشن تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی تأکید داشت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که خبرنگاران بایستی انجام دهند خبر درست، دقیق و به‌موقع است که این امر نشانه تقوا و تدین است و خبرنگاران بایستی از اخبار کذب پرهیز کنند که خبر کذب کار دشمن، رسانه‌های جعلی و  معاند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل با بیان اینکه شور و احساس و عواطف مردم و تشویق برای حضور مردم بسیار حائز اهمیت و قابل‌تقدیر است، تصریح کرد: جولان دشمن در فضای مجازی و لجن‌پراکنی‌هایشان در شبکه‌های امپراطوری ماهواره‌ای شبانه‌روزی ادامه دارد و رسانه‌های داخلی بخصوص صداوسیما باتوجه‌ به رسالت خطیری که دارند بایستی با قلم و اخبار دقیق و به‌موقع با جهاد کبیر غلبه کنند.

 

انتهای پیام/ج