13:35 - 1401/11/26
کد خبر: 97843

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

اطلاع رسانی به موقع، جهاد تبیین است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از اطلاع‌رسانی به‌موقع به‌عنوان جهاد تبیین نام برد و گفت: باتوجه‌به رسالت خطیری که رسانه‌ها دارند توانستند به‌خوبی اهداف و آرمان‌های انقلاب در جامعه را تبیین کنند.

به گزارش سبلان ما ، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز به همراه حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با حضور سرزده در صداوسیمای مرکز اردبیل ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، از مسئولان صداوسیما و همه پرسنل و خبرنگاران استانی به دلیل ایفای نقش مهم در دهه فجر و ۲۲ بهمن امسال و هم چنین اقدامات ارزشمند و تلاش شبانه‌روزی در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی و تشکر کرد.

محمدی اصل اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی وحدت‌آفرین، عزت‌آفرین و غرورآفرین 22 بهمن نقشه‌های شوم دشمنان را نقش‌برآب کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بر علیه این آب‌وخاک بود، چرا که استکبار و رژیم غاصب صهیونیست با ایجاد فتنه‌های داخلی و خارجی علیه کشور و با هزینه‌های کلان به‌طوری‌که تمام توان خود را گذاشتند تا ملت ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن نگیرند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال در طول 44 سال گذشته بی‌نظیر و بی‌بدیل بود و این محقق نمی‌شد جزایمان عمیق، باور قلبی، بصیرت، ولایت‌مداری و آگاهی ملت ایران که به دنبال ثابت کردند ما تا پای جان پشت کشور، رهبر خود هستیم و هیچ‌کس نمی‌تواند این اتحاد و یکدلی را از مردم ایران بگیرد.

سردار محمدی اصل با قدردانی از همه دست‌اندرکاران صداوسیمای مرکز اردبیل و خبرنگاران و خبرگزاری‌ها و فعالان مجازی استان، گفت: باتوجه‌به رسالت خطیری که رسانه‌ها داشتند توانستند به‌خوبی اهداف و آرمان‌های انقلاب در جامعه تبیین کنند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان این که صدای توپ و تانک و گلوله دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد، تصریح کرد: امروز هم جنگ است، فقط صدای توپ و تانک به گوش نمی‌رسد و جنگ دشمن بر علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن‌پراکنی، آغاز شده است و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نقش و مسئولین سنگین‌تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

وی ادامه داد: خبر و اطلاع‌رسانی همان جهاد تبیین است و یک مسئله اصلی در کشور است و با نشان‌دادن واقعیت‌های جامعه و پیشرفت‌های روزافزون و خدمات ارزشمند خادمین ملت امیدآفرین باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تأکید داشت: مسئولین بایستی باروحیه جهادی و انقلابی در خدمتگزاری به ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

سردار محمدی اصل گفت: ملت ایران اراده فولادین داشته و مصداق سوره انا عطیناک الکوثر هستند، همانند شهدا انسان‌های مؤمن، متدین، مخلص، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌دهندگان آرمان و اهداف شهدا پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

 

انتهای پیام/ج