14:25 - 1401/11/25
کد خبر: 97845

مسابقات ژیمناستیک دختران باشگاه‌های اردبیل پایان یافت

نفرات برتر مسابقات ژیمناستیک دختران باشگاه های اردبیل معرفی شدند.

به گزارش سبلان ما ، مسابقه ژیمناستیک دختران باشگاه های شهرستان اردبیل با شرکت بیش از ۲۰۰ ورزشکار و با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر خانم در سالن ورزشی شهید قادر فاتحی اردبیل برگزار شد.

در این رقابت ها که بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در سالن ورزشی شهید قادر فاتحی اردبیل برگزار شد، در گروه آزاد حدیث سرباز با کسب ۲۰/۹ امتیاز اول، هلیا لطفی با کسب ۲۰/۶ امتیاز دوم و مائده مدنی با کسب ۲۰/۴ امتیاز سوم شدند.

در مجموع تیمی سطح سه هم باشگاه های الماسی، سلیمانی و چکاد به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در بخش سطح ۲(خرک و زمینی) نیز به نهال علیزاده با کسب ۱۷/۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، هلیا فرضی زاده ،حدیثه فروتن و مهدا ریاضی با کسب ۱۷/۳ امتیاز نایب قهرمان شدند و النا امانی و رها عبادی هم با کسب ۱۶/۸ امتیاز به طور مشترکا سوم شدند.

در مجموع تیمی سطح ۲ نیز باشگاه الماسی و چکاد به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و باشگاه های آرتان و منتظران مهدی به طور مشترک موفق به کسب رتبه جایگاه سوم شدند.

در سطح یک نیز هلیا آهنگری با کسب۹/۳ امتیاز اول شد، حسنا جلوه گر و النا علیزاده با کسب ۹ امتیاز دوم شدند و ماهور بنداشته ، حنانه رضایی، آنیا جدی با کسب ۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در مجموع تیمی سطح یک نیز باشگاه های الماسی، ستایش و چکاد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در پایان و در بخش تیمی نیز باشگاه الماسی با کسب ۲۰۶/۶ به مقام قهرمانی رسید، باشگاه چکاد با کسب ۱۷۲/۲ امتیاز درجایگاه دوم ایستاد و باشگاه ستایش نیز با کسب ۱۴۳/۹ امتیازبه سوم شد.

همچنین باشگاه های سلیمانی، آرتان و منتظران مهدی هم به ترتیب عناوین چهارم تا ششم این مسابقات را کسب کردند.

 

انتهای پیام/ج