10:42 - 1401/11/27
کد خبر: 97854

بسیج سازندگی مشگین‌شهر فاتح رقابت‌های جام جهادگران شد

مسابقات فوتسال جام جهادگران استان اردبیل با قهرمانی تیم بسیج سازندگی شهرستان مشگین‌شهر به کار خود پایان داد.

به گزارش سبلان ما ، مراسم اختتامیه مسابقات جام جهادگران فوتسال بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل با حضور شکر عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، شاهین زارع معاون تربیت بدنی سپاه استان اردبیل و جاوید رحیم زاده مدیرعامل باشگاه مقاومت اردبیل به همراه تجلیل از تیم‌های برتر این دوره از مسابقات در سالن باشگاه مقاومت اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام رامین مختاروند مسئول فرهنگی سازمان‌ بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما به تشریح جزئیات این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: اولین دوره مسابقات فووتسال جم جهادگران ویژه گروه های جهادی بسیج سازندگی با حضور ۸۹ تیم در یازده نواحی سپاه استان  از تاریخ 17 دی ماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با برگزاری ۱۷۶ رقابت در چهل روز به سرانجام رسید گفت: مسابقات فوتسال جام جهادگران از لحاظ حضور تعداد تیم‌ها و تعداد بازی‌ها یک رکورد ویژه در ورزش فوتسال استان اردبیل بود.

مختاروند با بیان اینکه تیم های نخت هر ناحیه به مرحله مناطق راه یافتند گفت: تیم های راه یافته به این مرحله در قالب سه مناطق شمال، جنوب و مرکز به رقابت پرداختند و از هر منطقه دو تیم برتر به مرحله پایانی که در مرکز استان برگزار شد راه یافتند.

مسئول فرهنگی سازمان‌ بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) در ادمه سخنان خود به مسابقات مرحله دوم اشاره کرد و گفت: این مرحله از مسابقات در منطقه جنوب استان که با حضور تیم‌های نیر، خلخال، کوثر و تیم سازمان بسیج سازندگی سپاه استان به صورت گروهی به میزبانی شهرستان کوثر برگزار برگزار شد، تیم‌های کوثر و بسیج سازندگی به مرحله استانی راه یافتند.

وی به مسابقات منطقه مرکزی نیز اشاره کرد و گفت: مسابقات این منطقه نیز با حضور تیم‌های اردبیل، مشکین‌شهر، سرعین و نمین به میزبانی اردبیل برگزار شد که در نهایت تیم های مشگین‌شهر و سرعین به مرحله استانی راه یافتند.

مختاروند به مسابقات جنوب استان نیز اشاره کرد و گفت: مسابقات این منطقه که به میزبانی پارس آباد برگزار شد تیم‌های بیله سوار، اصلاندوز و گرمی هم حضور داشتند که میزبان و بیله سوار به مرحله استانی صعود کردند.

وی به تشریح جزئیات مرحله پایانی این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقات که با حضور 6 تیم منتخب از نواحی استان در باشگاه مقاومت اردبیل برگزار شد تیم بسیج سازندگی مشگین‌شهر با غلبه بر تیم بسیج سازندگی بیله‌سوار قهرمان این رقابت ها شد و تیم های کوثر و پارس آباد نیز بصورت مشترک سوم شدند.

 

انتهای پیام/ج