08:51 - 1401/12/01
کد خبر: 97905

نماینده ولی فقیه در جمع دانشجویان بسیجی:

بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه امروز بسیج باید چهره علمی خود را نشان دهد گفت: نخبگان دانشگاهی بلافاصله جذب بسیج شود؛ چرا که این نخبگان ثروت و سرمایه اصلی کشورمان هستند.

به گزارش سبلان ما ،آیت الله سید حسن عاملی شب گذشته در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از جهت علمی باید بسیج چهره علمی خوبی را نشان دهد و نخبگان دانشگاهی بلافاصله جذب بسیج شود؛ چرا که این نخبگان ثروت و سرمایه اصلی کشورمان هستند.

وی با اشاره به ضرورت بالا بودن روحیه بسیج دانشجویی، عنوان کرد: قدرت روحی شرط اساسی پیشبرد کارها در جامعه است و بدون قدرت روحی توفیقی حاصل نمی‌شود.

عاملی ادامه داد: برنامه تهذیب نفس و توشه های معنوی خوب در دانشگاه از جمله دیگر مواردی است که سبب رشد و توسعه خواهد شد.

امام جمعه اردبیل در خصوص حجاب اسلامی اذعان کرد: خداوند هیچ احتیاجی به حجاب ندارد اما این حجاب را تکلیف کرده است تا ارزش و احترام زن حفظ شود.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: دانشگاه محقق اردبیلی بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی، کانون و انجمن علمی فعال دارد که در زمینه های فرهنگی، سیاسی، علمی و پژوهشی و همچنین هنرآموزی و تولید شغل فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: ۸۰ نشریه در دانشگاه در حال انتشار است که اغلب آنها نشریات دانشجویی است.

فنی اصل تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه یکی از فعال ترین و کاربردی ترین تشکل هایی است که در دانشگاه برنامه های متنوع و ویژه ای را برگزار می کند.

 

انتهای پیام/ج