09:52 - 1401/12/03
کد خبر: 97923

رئیس سازمان آتش‌نشانی اردبیل:

غواصان آتش نشان اردبیل دو ستاره شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی اردبیل از برگزاری دوره آموزش غواصی برای آتش نشانان اردبیل خبر داد و گفت: آتش‌نشانان غواص دو ستاره قابلیت غواصی در شب و همچنین غواصی در آب‌های با دید محدود تا ۳۰ متر را دارند.

به گزارش سبلان ما ،  قربان کاجی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزش غواصی برای آتش نشانان اردبیلی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان غواص اردبیلی به مدت ۱۰ روز در جزیره کیش حضور یافته و به صورت تئوری و عملی دوره غواصی دوستاره را زیر نظر اساتید بین‌المللی با موفقیت سپری کردند.

وی گفت: با توجه به نیاز سازمان و همچنین استان به وجود غواصان زبده و ناجیان غریق، سازمان حمایت‌های لازم را جهت شرکت آتش‌نشانان در این دوره‌ها را انجام خواهد داد تا خدمات‌رسانی به همشهریان در زمان بروز حوادث به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: آتش‌نشانان غواص دو ستاره قابلیت غواصی در شب و همچنین غواصی در آب‌های با دید محدود تا ۳۰ متر را دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: آتش نشانان اردبیل با حضور در دوره های مهارت افزایی و توانمندسازی بتوانند خدمات در شأن مردم دارالارشاد را در سریع ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت ارائه کنند.

 

انتهای پیام/ج