13:18 - 1401/12/04
کد خبر: 97943

با حضور فناوران برتر شمالغرب کشور؛

ششمین رویداد اینوتکس شمالغرب در اردبیل برگزار شد

ششمین رویداد اینوتکس شمالغرب کشور با حضور 15 گروه فناور با هدف حمایت از ایده های برتر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ،پیش از ظهر امروز ششمین رویداد اینوتکس شمالغرب کشور با حضور 15 گروه فناور در حوزه تکنولوژی و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جبرائیل رزمجو معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم به عرصه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتباط با دانشگاه در بیانیه گام دوم انقلاب مهم توصیف شده است.

وی از جوانان به عنوان تاثیرگذارترین اقشار در عرصه های جهاد و پیشرفت در عرصه های مختلف نام برد و گفت: جوانان هرجا حضور دارند با خود موفقیت به ارمغان آورده اند.

رزمجو از دوران دفاع مقدس به عنوان نمونه و الگوی اعتماد به جوانان نام برد و گفت: در عرصه علم و دانش نیز جوانان پیشرو میادین هستند.

وی در ادامه سخنان خود به رویداد های فناورانه کشور اشاره کرد و گفت: از 30 ایده فناورانه یک ایده متعلق به دانشگاه محقق اردبیلی بود و این بیاننگر جایگاه مراکز رشد و فناور این دانشگاه در کشور است.

معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی به ششمین رویداد فناورانه اینوتکس اشاره کرد و گفت: در مرحله قبل 45 ایده فناورانه از استان های شمالغرب کشور ارائه شده بودند که در مجموع پس از داوری 15 ایده برتر فناورانه به مرحله استان اردبیل راه یافتند که امروز 2 ایده برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ج