19:20 - 1401/12/06
کد خبر: 97966

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

جشنواره مرزداران در بیله‌سوار برگزار شد

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی، هنری مرزداران در شهرستان مرزی بیله‌سوار همزبان با اعیاد شعبانیه آغاز شد.

به گزارش سبلان ما ،سعید نوریانمعاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار جشنواره فرهنگی، هنری مرزداران در شهرستان مرزی بیله‌سوار  خبر داد و گفت:این جشنواره برای دومین سال و با هدف پاسداشت شهدای مرزبانی کشور به ویژه مرزبانان شهید شهرستان بیله‌سوار برگزار می‌شود که در بخش تئاتر و حضور گروه‌های نمایشی، رقابت هشت گروه نمایشی را در این جشنواره شاهد هستیم.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره مرزداران که در راستای کنگره سه و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و با هدف تکریم و بزرگداشت شهدای مرزدار برگزار می‌شود، هشت گروه نمایشی از استان اردبیل و آذربایجان غربی رقابت کرده و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

نوریان افزود: هفت گروه نمایشی از استان اردبیل و یک گروه نمایشی از استان آذربایجان غربی در این رویداد حاضر هستند که فردا همزمان با ولادت امام سجاد (ع) در مجتمع امام علی (ع) شهرستان مرزی بیله‌سوار از برگزیدگان این جشنواره تجدید و تکریم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج