14:05 - 1401/12/07
کد خبر: 97968

مسئول بسیج سازندگی اردبیل خبر داد:

تحقق ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل به تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: ۲۳۳ واحد پنل خورشیدی در راستای ایجاد درامد پایدار برای اقشار کم درامد نصب شده است.

عباس نوظهورمسئول بسیج سازندگی استان اردبیل  در گفتگو باسبلان ما ، بهتسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی استان اشاره کرد و گفت:  تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی در استان اردبیل محقق شده است.

وی به تفاهم نامه های همکاری با بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه بسیج سازندگی با ارگان هایی همچون بهزیستی  و کمیته امداد در راستای احداث، مرمت و بهسازی مسکن منعقد شده و طذح های خوبی در راستای خدمت رسنی به اقشار کم درامد در حال انجام است.

نوظهور از احداث و بهره برداری ۱۹۰ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی  برای محرومین خبر داد و گفت: تاکنون ۲۳۳ واحد پنل خورشیدی در راستای ایجاد درامد پایدار برای اقشار کم درامد توسط بسیج سازندگی  در استان اردبیل نصب شده است.

وی در پایان سخنان خود به طرح های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی بسیج با همکاری مردم خیر  شبانه روز در تلاش هستند تا با رفع محرومیت ها اهداف انقلاب اسلامی را محقق کنند.

 

انتهای پیام/ج