09:09 - 1401/12/08
کد خبر: 97978

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

2 کارآفرین اردبیلی برگزیده جشنواره ملی کارآفرینان برتر شدند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برگزاری چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور خبر داد و گفت: 2 کارآفرین اردبیلی در این جشنواره تجلیل شدند.

بهروز رحیم زاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از انتخاب 2 کارآفرین اردبیلی به عنوان کارآفرینان برتر در  چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور خبر داد و گفت:  صفا سراج مهدی زاده از شرکت طنین پیک سبلان و کمال فتحی بی طرف از شرکت آرتاپلاست در زمره منتخبین و برترین‌های کشوری قرار گرفتند.

وی گفت: شرکت طنین پیک سبلان تولید کننده توپ و اسباب بازی در نانوتکنولوژی فناوری های مختلفی بکار گرفته و شرکت آرتا پلاست هم تولید کننده محصولات پلیمری ثبت چندین اختراع و تشکیل زنجیره تولید در صنعت را داراست.

رحیم زاده با بیان اینکه کارآفرینان برتر ملّی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، تعاون، خدمات، کارآفرینی اجتماعی، صنایع‌دستی و گردشگری معرفی شدند گفت: پس از بررسی‌ها و ارزیابی‌های میدانی و طی یک فرآیند کاملا علمی ۶۰ طرح از سراسر کشور به عنوان کاندید ملی شناخته شدند که از این تعداد ۲۱ طرح به عنوان طرح برتر ملی شناخته و معرفی شدند.

وی از برگزاری جشنواره استانی تجلیل از کارآفرینان برتر در آینده نزدیک خبر داد.

 

انتهای پیام/ج