18:01 - 1401/12/08
کد خبر: 97989

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل

راهیابی 4 اثر هنرمندان اردبیل به جشنواره فیلم صد ثانیه

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از راه‌یابی 4 اثر هنرمندان اردبیل به مرحله پایانی جشنواره سراسری فیلم صد ثانیه خبر داد و گفت: سه اثر از هنرمندان حوزه هنری و یک اثر از انجمن سینمای جوان استان به مرحله پایانی این جشنواره راه یافتند.

به گزارش سبلان ما ،  سید حامد اسحاقی مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌یابی 4 اثر هنرمندان اردبیل به مرحله پایانی جشنواره سراسری فیلم صد ثانیه خبر داد و گفت: سه اثر از هنرمندان حوزه هنری و یک اثر از انجمن سینمای جوان استان به مرحله پایانی این جشنواره راه یافتند.

وی گفت:۹ فیلم کوتاه و انیمیشن در استان اردبیل جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ صد ثانیه تولید شده بود که چهار مورد از آنها مجوز اکران و حضور در بخش رقابتی و غیر رقابتی این رویداد را کسب کرده است.

اسحاقی گفت: انیمیشن عقاب ساخته‌ مهدی خروشی، فیلم بسامد ساخته‌ بهنام اسدالهی، فیلم مستانه ساخته‌ حمید عزیزی از حوزه هنری استان اردبیل در بخش رقابتی و انیمیشن چرخ زندگی ساخته‌ حسین حبیبی اصل از انجمن سینمای جوان استان اردبیل در بخش غیر رقابتی سیزدهمینجشنواره فیلم صد ثانیه به رقابت می‌پردازند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: سیزدهمین جشنواره فیلم صد ثانیه در سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان به همت سازمان سینمایی سوره، از نهم تا دوازدهم اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج