11:26 - 1401/12/10
کد خبر: 98007

جشن روز مهندس در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بار آموزش نیروی متخصص مهندسی استان بر دوش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی است گفت: پروژه‌های بسیار عظیم و زیربنایی در مناطق مختلف استان و کشورمان توسط مهندسان فارغ التحصیل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده است.

به گزارش سبلان ما ،  جشن روز مهندس پیش از ظهر امروز با حضور پرشور دانشجویان رشته های مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در سالن شهید خودسیانی این دانشگاه برگزار شد.

هادی غائبی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم گفت: برگزاری این جشن بهانه ای برای قدردانی از مهندسان متعهد، متخصص و دلسوز است که با علم و دانش و تجربه خود بسترهای توسعه و آبادانی را در حوزه های مختلف فراهم می کنند.

غائبی با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی از بدو تأسیس خود در سال ۱۳۶۸با رشته کاردانی مهندسی عمران فعالیت خود را شروع کرده است، گفت: امروز دانشکده فنی و مهنذسی دانشگاه محقق اردبیلی  در ۹ رشته کارشناسی، ۱۸ رشته کارشناسی ارشد و ۶ رشته دکتری به فعالیت آموزشی و پژوهشی خود ادامه می دهد .

 وی به اهمیت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در آموزش عالی استان اشاره کرد و گفت: بار آموزش نیروی متخصص مهندسی استان بر دوش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی است و پروژه‌های بسیار عظیم و زیربنایی در مناطق مختلف استان و کشورمان توسط مهندسان فارغ التحصیل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده است.

 حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم به تبیین ویژگی‌های مهندس در تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:شهید مهدی باکری باید الگوی زندگی شغلی مهندسان قرار گیرد و مهندسان همیشه آماده و پای کار برای خدمت به مردم باشند.
 

انتهای پیام/ج